niedziela, 6 marca 2016

Inspiracja z okładki - Irja z tomu " Tęsknota"




Mam wrażenie, że nie jesteście do końca przekonani co do ostatniego rysunku. No cóż, nie wyszedł najlepiej i daleko mu do digitalowych malunków. Jednak mam sentyment do tradycyjnych rysunków i uważam, że jeżeli ktoś umie to robić to szacun dla niego:)
Mam zamiar się tego nauczyć, a łatwo nie jest...

Na przekór znudzonym kredkowymi pracami pokarzę Wam Irję.


Następna będzie Silje, oraz robię mały tutorialik, który też się za niedługo pojawi:)

5 komentarzy:

  1. Ja uważam, że Twoje kredkowe rysunki są przepiękne! Podziwiam tym bardziej, bo ja już dawno temu kredkami nic nie narysowałam. Podobają mi się! Wrzucaj takich więcej. Digital - wiadomo, że też takie prace są piękne, ale przynajmniej mnie kosztują mniej wysiłki i nieubrudzone kredkami łapki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podobają:) Szczerze mówiąc również uważam, że przy digitalu jest mniej roboty:P Już sam fakt, że jeśli coś nie wyjdzie to można cofnąć ruch, a jeśli chce się mieć symetryczne oczy to można dać kopiuj-wklej:P No z tymi oczami to przesadziłam, taki zabieg nie wyglądałby raczej korzystnie dla twarzy;P

      Usuń
    2. Twoje rysunki kredkami są sliczne i licze na jak najwięcej

      Usuń
  2. Ona jest brzydka! Irja była dużo ładniejsza.


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...