sobota, 19 marca 2016

Pierwszy rysunek w programie Fire Alpaca - Lilith

       Dzięki koleżance z blogosfery poznałam bardzo fajny program do grafiki komputerowej - FireAlpaca. 
Do tej pory rysowałam w Adobe Photoshop i o ile digital painting wychodzi tam ładnie to już bardziej komiksowe postacie są wyzwaniem. W FireAlpaca zrobienie lineartu jest dużo łatwiejsze, a i kolorowanie nie sprawia trudności. Nie będę się rozpisywać, bo to nie ma być recenzja programu graficznego. Chciałam pochwalić się najnowszym rysunkiem przedstawiającym Lilith. 
Wiem, że jest trochę podobna do postaci z Avatara, ale to przypadek, rysowałam całkiem z głowy:P



Druga część poradnika "jak narysować twarz - kolorowanie" jest już prawie skończona, myślę, że jutro się pojawi. Pozdrawiam:)

2 komentarze:

  1. Szczerze powiedziawszy to nie słyszałam o tym programie xD ja preferuję SAIa do digitalu, choc mi się w ogóle rzadko zdarza tworzyć coś na komputerze. A praca fajna, dobrze sobie radzisz z rysowaniem na komputerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie słyszałam o nim wcześniej. Dzięki chociaż widzę że postać ma lekkiego zeza;) Zawsze zauważam takie rzeczy dopiero po publikacji:/

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...