sobota, 26 marca 2016

Wesołego Zajączka:) Moja pierwsza świąteczna ozdoba samoróbka

     Z okazji zbliżających się Świat Wielkanocnych życzę wszystkim zdrowia, szczęścia i pomyślności. Odpoczywajcie pełną parą, jedźcie pyszne potrawy i zmoknijcie w śmigusa dyngusa jak należy:) Artystom szczególnie życzę weny i zadowolenia ze swoich dzieł:)

Pochwalę się przy okazji moją pierwszą dekoracją DIY. Jakoś nigdy wcześniej nie miałam czasu w święta robić ozdób i stroików. Tym razem się udało:)





Do tego stroika użyłam:
- 3 styropianowe jajka w dwóch wielkościach
- 1 styropianowy kurczaczek
- styropianowa oponka
- dwa piórka
- 3 wykałaczki
- farby akrylowe
- zieloną bibułę


Ozdoba jest dosyć banalna ale cieszy moje oczy:) Poza tym może ktoś początkujący w rękodziele skorzysta z mojego pomysłu;)

Jeszcze raz Wesołych Świąt:D

1 komentarz:

  1. Piękne te omalowane jaja :D Tobie również wesołych świąt i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...