piątek, 18 marca 2016

" Widziałem lepsze strachy na wróble" - czyli mini komiks z udziałem Tancreda i Gabrielli:)

   Dzisiaj naszła mnie ochota na szybkie narysowanie komiksowej scenki. Ostatnio czytałam o losach Gabrieli i Tancreda i muszę powiedzieć, że urzeka mnie ich niedoskonałość;) Ona wiecznie przejmuje się swoim wyglądem, on uważa siebie za króla porażek. Oczywiście obydwoje przesadzają, ale fajnie się "ich czyta":D

 

Gabriella: Oh, taka jestem płaska.
Tancred: No nie tak źle. Widziałem gorsza strachy na wróble

Oczywiście komiks nie pokazuje dokładnie tego co jest w książce, bo szczotka poleciała obok kamerdynera, a Gabriella wcale nie goniła potem brata, To moja inwencja twórcza:)

Polubiliście bliźniaki Cecyli? Co myślicie o takich mini-szybkich komiksach? Pozdrawiam:*

6 komentarzy:

  1. komiks fajowy :) sama uwielbiam je rysować, ale nigdy nie mam na nie pomysłu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo na szczęście Saga mnie inspiruje:)

      Usuń
  2. Boże, jaki Ty masz przewspaniały talent, nawet kiedy rysujesz na szybko. Uwielbiam Twoje prace, które z połączeniem z moją ukochaną sagą, są takie wyjątkowe. Zakochałam się w Twoich rysunkach :) Życzę Ci jak najwięcej weny.
    W wolnych chwilach zapraszam do siebie ---> storyabibliophile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło:) Byłam na Twoim blogu. Życzę Ci również weny- do pisania. Szkoda, że nie mam kiedy czytać takich opowiadań:/ Powodzenia w tworzeniu:)

      Usuń
  3. Szczerze gdzie pokochałam Cecylię i Aleksandra tak ich dzieci mnie po prostu irytowały, ale i tak nie przerosły poziomu Mikaela którego aż nie mogłam znieść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, wiele osób nie lubi Gabrieli, ale Tancred? Przecież on był uroczy:) Co do Mikaela to jako postać mnie nie irytował, raczej jego związek z Anette.

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...