środa, 25 maja 2016

Nowości na blogu:)

 Margit Sandemo w ostatniej części opisała moment, w którym poczuła, że musi napisać Sagę. Ja takie coś poczułam dzisiaj i chociaż nigdy nie czytałam fanfików to postanowiłam go napisać.

  Kilka lat temu pisałam w zeszycie książkę powiązaną z Ludźmi Lodu. Wyrzuciłam ją nie czując radości z pisania czegoś, czego nikt nie czyta. Teraz mam bloga, na którego dziennie zagląda średnio ponad sto osób, więc jest jakieś prawdopodobieństwo, że moje wypociny ktoś będzie czytał:)
Kiedy opublikuje prolog i pierwszy rozdział utworzę stronę "Fanficion", gdzie będę kompletować opowiadanie.

Jestem strasznie ciekawa co o tym sądzicie:)

Druga nowość to nowa strona "Drzewo genealogiczne", gdzie znajdziecie kolejno pokolenia które narysowałam. Zapraszam do przeglądania:) Ogólnie zrobiłam porządek w zakładkach, tak aby łatwiej było zobaczyć np. wszystkie komiksy:)

Pozdrawiam:)

4 komentarze:

  1. Ale dużo pracy musiałaś włożyć w to drzewo genealogiczne, jest super :D A jeżeli chodzi o Twoje fanficion to jak najbardziej pisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo się cieszę, że jesteś za opowiadaniem:D

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...