środa, 4 maja 2016

Rysunki do drzewa: Tula, Eskil i Kajsa, oraz Błękitna Papużka i Kocica

     Nareszcie odnajduje czas na rysowanie:) W nowym miejscu zamieszkania mam nawet możliwość rysować na dworze bo nie ma tłumu gapiących się ludzi. Jak tylko mam okazję to łapię szkicownik i kredki i tworzę. Chciałabym za niedługo skończyć drzewo genealogiczne, a mam jeszcze bardzo duuużo postaci do zrobienia. Zaczynamy:)

Ludzi Lodu rysuje kredkami Polycolor. Sprawiają mi jeszcze trochę trudności, głównie kolory skóry, których jakoś nie umiem dobrać. Mam nadzieję, że w końcu to opanuje

1. Kajsa.
Wiejska dziewczyna o gołębim serduszku:) 



2. Tula
Chyba nie trzeba przedstawiać:) Czarownica, która jako nie liczna zdołała pokochać "zwyczajnego" człowieka.



3. Eskil
Niepoprawny syn Heikego. Roztrzepany i żądny przygód:)



Teraz zauważyłam, że to pokolenie będzie reprezentowały same blond-włose kobiety:)


4. Błękitna Papużka
Ten obrazek narysowałam dla synka. To już drugi ptak w jego pokoju:) Rysunek zrobiłam kredkami akwarelowymi, tło rozmyłam



5. Kocica
Rysunek na odstresowanie, nic szczególnego. Wyglądałby ładniej gdyby marker mi się nie wypisał;P Generalnie efekt końcowy nie do końca mi się podoba i drugi raz zaplanowałabym rysowanie inaczej.




Mam jeszcze istotne pytanie. Jako, że tematyka blogu to Saga o Ludziach Lodu w rysunkach, a ostatnio wrzucam coraz więcej "nie sagowych" prac, jestem ciekawa czy się to podoba czytelnikom. Prosiłabym o szczerą opinię. Wolicie czytać tylko o Sadze, czy nie macie nic przeciwko postom o rysowaniu ogólnie, czyli tutoriale, DIY oraz prace z innych kategorii?

Jestem też ciekawa co sądzicie o papużce? Zastanawiam się, czy nie rysować częściej zwierząt.Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia:)


7 komentarzy:

  1. Mnie nie przeszkadza, że nie o sadze bo jej nawet nie czytałam :D Śliczne rysunki, zwłaszcza oczarował mnie ten pierwszy, jest taki wiosenny i cudny <3 Papużka też mi bardzo wpadła w oko, ma przyjemną kolorystykę no i jest słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie masz ochoty poczytać?;)
      Dziękuję, co do kolorystyki papugi to jest w moich ulubionych:)

      Usuń
  2. Papuzka jest przepiękna a mowilas ze nie umiesz rysować zwierząt ;) i wcale nie przeszkadza mi ze odchodzisz trochę od tematu sagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam problem z rysowaniem zwierząt futerkowych, natomiast pióra nie są najgorsze w rysowaniu;) Bardzo się cieszę, że jesteś ZA różnymi wpisami:)

      Usuń
  3. W żadnym przypadku to nie przeszkadza! Twoje rysunki są świetne, więc powinnaś się nimi chwalić, a taka odskocznia od SOLL jest jak najbardziej potrzebna :) Jak zawsze śliczne rysunki, a w szczególności ta papużka.

    OdpowiedzUsuń
  4. W żadnym przypadku to nie przeszkadza! Twoje rysunki są świetne, więc powinnaś się nimi chwalić, a taka odskocznia od SOLL jest jak najbardziej potrzebna :) Jak zawsze śliczne rysunki, a w szczególności ta papużka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...