niedziela, 29 maja 2016

Tancred Paladin




Tancred Paladin
1628 - 1678
żona: Jessica Cross
dzieci: Lena, Tristan


   Tancred to bohater, któremu można pozazdrościć wyglądu, pozycji społecznej, poczucia humoru oraz honorowego usposobienia. A jednak on sam uważa siebie za kogoś nieciekawego. Kiedy poznaje swoją ukochaną okazuje się, że jest jak słoń w składzie porcelany i na niemal każdym kroku robi z siebie błazna. Popełnia wiele pomyłek, a najgorsza z nich skutkuje tym, że jego wybranka odchodzi. Na szczęście inteligentni rodzice Tancreda uświadamiają mu jaki błąd popełnił i mężczyźnie udaje się odzyskać Jessice.

  W swoim życiu Tancred musiał się zmierzyć z czymś jeszcze poważniejszym niż młodzieńcza miłość. Kiedy na szwank zostaje wystawiona godność jego ojca Tancred popada w poważne tarapaty by go chronić. Tym razem z pomocą przychodzi Jessica, która przerywa pasmo milczenia ukochanego. Dzięki temu Tancred odzyskuje sposkuj, a honor jego rodziny zostaje uratowany.

Tancred imponuje męskością i honorowością połączoną z poczuciem humoru, dzięki czemu o jego przygodach czyta się z przyjemnością.
 



3 komentarze:

  1. Ja jakoś niezbyt go polubiłam. I jego historię też niezbyt

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś niezbyt go polubiłam. I jego historię też niezbyt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz odwrotnie, szkoda że tak mało poświęcono mu uwagi:/

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...