wtorek, 31 maja 2016

Sagowe Stroje

    Dzisiejszy post będzie dotyczył ubrań bohaterów Sagi o Ludziach Lodu. Rysując postacie do drzewa genealogicznego często mam problem w co ubrać danego bohatera, mimo, że rysuje zazwyczaj jedynie kołnierz. Przy tak dużej liczbie bohaterów niezwykle trudno za każdym razem wymyślić coś nowego. Postanowiłam więc przeszukać internet w poszukiwaniu inspiracji. Interesowały mnie stroje charakterystyczne dla wieków XVI, XVII i XVIII. Niestety typowo norweską modę ciężko znaleźć, za to francuskich sukienek było od groma;) Jeżeli chodzi o męskie stroje to zbyt oryginalne nie były, za to te ładniejsze bardzo trudno było narysować:/

  Oto moje skromne wypociny:

Kilka ekspresowych szkiców:





Oraz dwa rysunki w kolorze. 



Jeszcze parę słów odnośnie opowiadania, które piszę. Nie spodziewałam się, że to mnie aż tak wciągnie:D Muszę się bardzo pilnować, żeby nie ślęczeć całymi dniami przed laptopem, nawet jak się położę spać to myślę co napisać. Ta historia mnie na prawdę porwała i z przyjemnością się nią z Wami będę dzielić:)

Tym postem kończę ten leniwy miesiąc, kolejny zapowiada się niestety pełen pracy i obowiązków. Życzę miłego dnia:) 



 

3 komentarze:

  1. Witaj :)
    Pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga.
    Wspaniałe rysunki! Jakie opowiadanie? Związane z Ludźmi Lodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tu jesteś:) Opowiadanie jest o ludziach lodu.

      Usuń
  2. Wow, fajne te stroje, najbardziej podobają mi się sukienki, ale nie potrafiłabym wybrać jednej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...