niedziela, 8 maja 2016

Zaklinaczka węży

   Jednym z moich ulubionych gatunków filmowych są horrory i thrillery ze zwierzętami w roli głównej. Uwielbiam filmy o rekinach, wężach, pająkach, a najbardziej o dinozaurach!

   Ostatnio obejrzałam film o przerośniętych anakondach, stąd obrazek z wężem. Zaklinaczka węży powstała w około 3 godziny, kredkami Polycolor. Jak widać ćwiczę kolorowanie skóry, co wychodzi mi już troszkę lepiej. Niestety poległam przy rysowaniu dłoni. Ogólnie jestem zadowolona z efektu końcowego, biorąc pod uwagę, że cały rysunek powstał z pamięci:)






4 komentarze:

  1. Fajny rysunek, dłonie są ok jak dla mnie :) Podoba mi się zarówno pomysł jak i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przestałaś już malować czy co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie niw maluję, chyba że komputerowo. Co do rysowania to czeka na wenę:)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...