niedziela, 14 sierpnia 2016

Indyjska Księżniczka - moja pierwsza "kolorowanka"

    Ostatnio bardzo modne stały się kolorowanki dla dorosłych, charakteryzujące się dużą ilością drobnych szczegółów, wzorków i kształtów. Osobiście nie przepadam za kolorowaniem i nie pokolorowałam nigdy ani jednego takiego obrazka, ale podziwiam efekty ich tworzenia. Postanowiłam spróbować swoich sił w zrobieniu takiej kolorowanki, mimo iż nie jestem osobą, która lubi się bawić w drobiazgi i brakuje mi cierpliwości. Jako, że zwykle rysuję ludzi to właśnie ten element znalazł się w mojej pracy, a żeby było wzorzyście wybrałam indyjską księżniczkę. Wykonanie tej pracy było jedną wielką przyjemnością!:D

    Okazało się, że rysowanie drobnych elementów, maleńkich szczególików i wzorków nie dość, że uspokaja to jeszcze niesamowicie wciąga. Przed wykonaniem lineartu zrobiłam bardzo ogólny szkic, a potem wszystkie drobiazgi rysowałam od razu na czysto. Inspirowałam się różnymi obrazami indyjskich piękności i satuszową biżuterią.

A to moja pierwsza kolorowanka:)



Wzorowałam się na tym zdjęciu:


Zastanawiam się, czy w ogóle próbować to pokolorować. Nie chciałabym zepsuć obrazka...może zrobię z tego ksero na wszelki wypadek:) Jeżeli macie ochotę to pokolorować będzie mi bardzo miło, tylko koniecznie pochwalcie się efektami:)

Edit: idąc za namową koleżanek wzięłam udział w konkursie na własną kolorowankę organizowanym tutaj. :)

27 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że bierzesz udział w konkursie na stworzenie kolorowanki, bo gdzieś widziałam, na kogoś blogu. A z tym masz wielkie szanse na wygraną. :)
    Jest mega!
    Ale też nigdy nie kolorowałam żadnej takiej.
    Może kiedyś pokuszę się na stworzenie swojej
    ;D Wiele bym chciała zrobić, ale niestety brak mi do tego czasu.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie brałam konkursu pod uwagę, ale w sumie nie mam nic do stracenia, dzięki:)

      Usuń
  2. wow, zgadzam się z gealach- masz duże szanse na 1 trójkę, a może nawet na 1 miejsce. jakby co to ten konkurs jest na blogu akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam bardzo, znalazłam i wzięłam udział:)

      Usuń
  3. Może pokoloruj skserowane, zachowasz oryginał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne <3 dziękujemy za wzięcie udziału

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite. Może stworzysz własną serię kolorowanek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wątpię żebym miała aż tyle pomysłów;)

      Usuń
  6. Będzie dziś rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszło, też uważam, że takie dziubdzianie jest bardzo relaksujące, powiedziałabym nawet, że dużo bardziej niż kolorowanie :P Powodzenia w konkursie, trzymam kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W pierwszej kolejności chylę czoła i podziwiam Twoją cierpliwość
    a pod drugie - rewelacyjna kolorowanka i inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ! Praca jest śliczna! Sama ją pokoloruję,bo uwielbiam takie klimat.

    Pozdrawiam
    Akacja

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki:) super, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu cucho :) Świetnie Ci wyszło, naprawdę godne podziwu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, po tylu miłych komentarzach chyba częściej będę coś takiego rysować:)

      Usuń
  12. To jest cudowne! Sama nie miałabym chyba cierpliwości do tylu szczegółów, heh :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam zanim nie spróbowałam;) dzięki:)

      Usuń
  13. Wyszło Ci świetnie! Ja pewniej czuję się w kolorowaniu, niż w tworzeniu takich ilustracji, więc chętnie tchnęłabym w nią trochę barw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo, jeśli masz ochotę to pokoloruj:D

      Usuń
  14. Ilość szczegółów powala. Kolorowanie tego pewnie zajęłoby długie godziny, ale chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...