niedziela, 28 sierpnia 2016

Podaj Dalej Challenge od Akacji i Sarawi Studio:)

   Witajcie, po kilkudniowym nagromadzeniu obowiązków wreszcie mogę do Was coś napisać:) Dzisiaj pokarzę jak sprostałam zabawie o nazwie "Podaj Dalej Challenge", autorstwa Sprytnej Niteczki. Klikając w nazwę akcji przekieruje Was do posta z regulaminem, ale w skrócie chodzi o to, aby narysować wymyśloną postać i nominować do akcji max. 5 osób, które muszą tą postać narysować, a potem wymyślić swoją i znowu nominować kolejne osoby itd. itp.:)

  Zabawa jest bardzo fajna, szczególnie, że mobilizuje do tworzenia, mamy szansę "legalnie" spróbować narysować czyjś pomysł, spróbować swoich sił w czymś zupełnie nowym, a także zobaczyć jak jedna praca jest narysowana różnym stylem:)

  Najpierw zostałam nominowana przez Akację, jej rysunek jest TUTAJ. Poniżej moja wersja, rysunek był dosyć prosty, ale przyjemnie mi się go tworzyło. Umilił mi czas na placu zabaw, przy okazji możecie zobaczyć WIP:)




   Następnie zostałam nominowana przez Studio Sarawi, TUTAJ jest jej rysunek. Rysując szkic zauważyłam, że mam dosyć podobny styl rysowania i bardzo łatwo było mi odwzorować tą postać. Z pasem się zakręciłam i musiałam go zmodyfikować;)



Mam nadzieję, że nie zbezcześciłam waszych postaci, dziewczyny:)

Dobrze, to teraz czas na moją postać. Uznałam, że będzie zawierać w sobie wszystko to co lubię, czyli długie, rude włosy, długa suknia, szelmowskie oczy i połączenie czerwieni z zielonym. Postać jest pokazana w całości, ale myślę, że nie jest konieczne rysowanie jej w takiej formie:) Co do nóg to żeby nie było wątpliwości, jedna jest z przodu, druga z tyłu, bez sukni było to lepiej widać;)



Nominuję:
Lazurkowa Sztuka
Moshi
Antie
Amy
Biała Szafka

To tyle na dzisiaj, lecę informować osoby nominowane, życzę wszystkim miłego dnia:)

20 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super <3 w wolnym czasie wykonam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta wersja mojej pracy <3 właściwie to wszystkie rysunki wyszły ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie trzy prace prezentują się świetnie. Super odwzorowałaś moją postać :D Bardzo się cieszę, że odpowiedziałaś na nominację.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za nominację, choć chyba będziesz musiała trochę dłużej poczekać :P Wszystkie prace fajnie wyszły :) Jedynie czego mi brakuje to jakiegoś krótkiego opisu postaci,w zasadzie nikt nic nie pisze,a moim zdaniem ciężko narysować postać o której nic się nie wie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście poczekam cierpliwie, będzie mi miło, że w ogóle weźmiesz udział:)
      Nie pomyślałam o tym, w sumie to mi nie przeszkadza w rysowaniu to, że nie znam postaci:P
      Tak więc ta kobieta to czarodziejka, jest wesoła i inteligentna, ale potrafi być niebezpieczna. Cechuje ją feminizm i zaciętość w walce i to tyle:) Jak widać, ogniste włosy, zielone oczy, ponętne ciało;)

      Usuń
  6. O której jutro rozdział? Znowu wieczorem?

    OdpowiedzUsuń
  7. Postaram się do 15 dodać rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie Ci to wyszło! I Twoja postać jest przepiękna. Ciekawi mnie, jak wyjdzie innym! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rysunki! :) Twoja postać jest bardzo interesująca, podoba mi się połączenie zielonej sukni i rudych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony i czerwony to najpiękniejszy kontrast w przyrodzie;)Dziękuje:)

      Usuń
  10. Bardzo dobrze sobie poradziłaś. Uwielbiam Twój styl :)

    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. twoja postać była sporym wyzwaniem kolorystycznym, bo to kompletnie nie moje barwy, ale wydaje mi się, że jakoś wybrnęłam :D oceń sama, pozdrawiam i dziękuję za ciekawą zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Ja zawsze mam problem z ustami wiec cie podziwiam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ja też, usta nigdy mi nie wychodzą tak, jak chce:/ Dziękuję:)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...