niedziela, 21 sierpnia 2016

Kolorowanka #2 - Słowacki strój ludowy, tym razem pokolorowana i na wyzwanie:)

   Ostatnio idąc z synem na plac zabaw wzięłam swój poręczny szkicownik i piórniczek z podstawowymi przyborami. Dzięki temu powstała kolejna kolorowanka do mojej kolekcji, co prawda rysowana na kolanie, ale myślę, że całkiem się udała.

  Rysunek przedstawia Słowacki strój ludowy. Powiem szczerze, że bardzo mi się spodobało rysowanie kobiet różnych kultur i właśnie ta tematyka będzie się pojawiać w moich kolorowankach. Indyjską Księżniczkę możecie zobaczyć TUTAJ :)

Kolorowankę rysowałam dwie godziny, a to efekt:


Przypadkowo (znowu:)) dowiedziałam się o wyzwaniu na kolorowankę, ale tym razem chodziło o jej pokolorowanie. W regulaminie jest napisane, że własnej pracy nie trzeba kolorować, ale ja postanowiłam wyczerpać tematykę wyzwania i zrobiłam to. Myślałam, że będzie to męczarnia, ale było całkiem miło:) Tylko palce po trzech godzinach takiego dzióbania zaczęły odmawiać posłuszeństwa:/

Kolorowałam około cztery godziny:




Także swoją pokolorowaną kolorowankę zgłaszam do wyzwania 



Pozdrawiam wszystkich:)

26 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszło. Bardzo fajną tematykę wybrałaś dla swoich kolorowanek. Jeśli nie będzie Ci to przeszkadzać,to też se ją pokoloruję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale oczywiście dla siebie.

      Usuń
    2. Dziękuję, bardzo się cieszę, że chcesz ją pokolorować:)

      Usuń
  2. Piękna! Fajnie, że ją pokolorowałaś, wyszła mega pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem!
    Pięknie wychodzą Ci te kolorowanki. :)
    Czekam na kolejną no i bardzo piękne kolory dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że to takie wciągające:) Dziękuję:)

      Usuń
  4. Te szczegóły na sukience mogły naprawdę same zająć z trzy godziny. Gratuluję odwagi. Palce żyją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie one zajęły większość czasu, a palce już dzisiaj nie bolą:)

      Usuń
  5. A i jeszcze jedno. Zostałaś nominowana do ,,Podaj Dalej Challenge" było by nam niezmiernie miło jeśli go wykonasz ;)http://akacjaemi.blogspot.com/2016/08/podaj-dalej-challenge-cz-2-akacja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita! Wzory na sukience robią wielkie wrażenie a kolory tak wesołe, że aż się człowiek uśmiecha :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowanki są fajne, sama próbowałam je robić, aż wreszcie dorwałam kolorowankę z "Gry o tron" i całkowicie mnie pochłonęła! Może strzelisz kolorowanki z Sagi o Ludziach Lodu? Np. każdą postać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym ostatnio, aby połączyć inspirację okładkami z kolorowankami, mam już pewien plan:)

      Usuń
  8. Super pomysł na kolekcję własnych kolorowanek. Moze narysujesz jeszcze jakas azjatke, np. Japonkę? Zarowno dziewczyna ze Słowacji jak Hinduska są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Japonkę mam w bliższych planach:)Dzięki:)

      Usuń
  9. Te szczegóły i nasycenie barw wprawiają w osłupienie! Piękna praca. Zapiera dech! Gdy w pierwszej chwili zobaczyłam tytuł "Słowacki..." myślałam, że chodzi o polskiego wieszcza, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej pracy wspomagałam się żelopisami, stąd bardziej nasycone kolory:)

      Usuń
  10. szczerze podziwiam, szczególnie ten wianek, wymagał dużo pracy i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wianek jakoś poszedł, najwięcej czasu zajęła zdecydowanie sukienka:)

      Usuń
  11. wyszło niesamowicie! ja niestety nie mam na tyle talentu, by w 2 godziny stworzyć takie cudo :/ ale dobrze, że ktoś potrafi i to jak!!! efekt pokolorowanego rysunku powala na kolana!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Już sama kolorowanka świetnie wygląda, ale po pokolorowaniu ma w sobie tyle życia, że nie wiadomo, na czym oko zawiesić! :D Piękna sukienka i fartuszek, perfekcyjnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. TE DETALE same w sobie robią wrażenie, a pokolorowana praca - mistrzostwo!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)To chyba moja jedyna pokolorowana kolorowanka:)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...