niedziela, 7 sierpnia 2016

Lipcowe rysunki i szkice, oraz zdjęcia z wakacji:)

   Witajcie po przerwie. Tak jak się spodziewałam urlop zleciał jak z bicza strzelił i jutro ponownie powitam się z papierami i komputerem w pracy:/ No ale nie ma co narzekać, wyjazd był udany i okazało się, że Pieniny są jednymi z moich ulubionych gór, pokonały w tym rankingu Beskid Śląski, oraz Tatry. Zrozumiałam też, że nie ma piękniejszego widoku niż góry o poranku skąpane w delikatnej mgle, na których spomiędzy drzew wydobywają się strużki gorącej pary wodnej przypominające dymiące gejzerami wulkany. Stwierdziłam też, że Tatry najpiękniej wyglądają z daleka, wydają się wtedy wysokie aż do nieba i trochę mroczne...Moje oczy były nienasycone widokami, robiłam zdjęcia co kilka kroków, ale nie umiałam oddać tego co widzę. Teraz pomęczę Was moimi amatorskimi fotografiami;)


Pieniny we mgle





Widok z zapory Czorsztyńskiej



Dunajec widziany od strony Słowackiej (ścieżka spacerowo-rowerowa)




Widoki ze szlaku na Trzy Korony





 Przełęcz Szopka (i bomba atomowa;))




Dalsza część szlaku na Trzy Korony













Widok ze szczytu Trzech Koron






Widok ze Schroniska PTTK Trzy Korony




Ja i mój synek nad Dunajcem:)



Uwieczniłam też pogodę w dzień powrotu. Zdjęcie zrobiłam jadąc PKSem. Lało a widoczność sięgała około 5 metrów - takiej mgły nigdy w życiu nie widziałam:p





  Teraz zapraszam na część artystyczną:) W lipcu sporo ćwiczyłam rysowanie więc chętnie pokarzę co stworzyłam. Zacznę od rysunków "biurowych". Nazywają się tak ponieważ narysowałam je po kryjomu w pracy (haha) inspirując się Pinterestem w telefonie;)





Ufoludek rysowany mazakami biurowymi;)






Rysunek poniżej chciałam pokolorować markerami, ale rozmazywał się cienkopis i pobrudził kolor twarzy, wkurzyłam się i porzuciłam skończenie.


Szkice męskiej-elfiej-demoniej twarzy





Testowanie markerów:)



Nieudane linearty;)
Za duża głowa:P


Nieudane usta:/



Lineart do pokolorowania markerami"niewiemkiedy":)



Postacie do drzewa genealogicznego.




Drzewko narysowane markerami w pięć minut


Za niedługo pokażę Wam moje nowe rysunki inspirowane książką Wiedźmin, pozdrawiam!:)

8 komentarzy:

  1. Ale zazdroszczę Ci tej wycieczki, Pieniny przepiękne i te zdjęcia.. cudo, aż zachęciłaś mnie do podróży w góry - a zawsze wydawalo mi się, że w wakacje najlepiej jechać nad morze... Ooo nie wiedziałam że jesteś mamą! duży już Twój synek:) Rysunki z pracy piękne.. hehe:) I podokańczaj te które odlozylas na bok, bo sa warte tego;)

    Pozdrawiam:)
    Zapraszam do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat morze dla mnie mogłoby nie istnieć:P Tak, jestem mamą, ale rzadko odnoszę się do osobistego życia na blogu, więc pewnie wiele osób nie wie. Z resztą to chyba pierwsze moje zdjęcie, które w ogóle zamieściłam na tym blogu;)
      Dziękuje:D

      Usuń
  2. oooooooooo zazdro... ja jadę tylko nad morze- tak chyba nie ma takich ładnych widoków :(
    a szkice bardzo ładne, pokoloruj to "niewiemkiedy" bo ci się naprawdę udało.
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie morze jest mega nudne i jak się nie pójdzie centralnie na plażę to nawet nie czuć, że jest się nad morzem:/ A góry widać z daleka:D
      Kiedyś pokoloruje:)

      Usuń
  3. Byłam tam! :D
    Ale nie na szczycie, niestety.
    Piękne miejsce, z chęcią pojechałabym tam jeszcze raz. Widok tak jak piszesz, zapiera dech w piersiach.
    Super rysujesz na szybkiego. Mi to jeszcze tak dobrze nie wychodzi, bo mam problem z ułożeniem ciała. Dlatego chcę zainwestować w manekina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w którym miejscu dokładnie byłaś? Szkoda, że nie widziałaś widoku ze szczytu Trzech Koron, jest cudny, tylko strasznie dużo ludzi tam się wspina:/
      Faktycznie jest tam cudnie i również bym tam wróciła, ale tym razem zrobiłabym wycieczkę szlakiem na Wysoką:)

      Dziękuje, ze zdjęcia nie mam problemu szybko przerysować, gorzej z wyobraźni;)

      Usuń
  4. ale masz już dużego synka :) Piękne zdjęcia, będzie fajna pamiątka. A co do rysunków to wszystkie fajne, ale najbardziej podoba mi się ta pani w kapeluszu i drzewo :) Niby takie proste, a robi wrażenie. Czekam na rysunki inspirowane Wiedźminem i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ma już 7 lat:D
      Dzięki, mi też się podoba ta w kapeluszu;)A drzewo powstało dzięki jakiemuś filmikowi na youtube, wzięłam markery na plac zabaw i bazgrałam na szybko:)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...