wtorek, 29 listopada 2016

100 obserwatorów! Czyli obiecany KONKURS :D

 



    Witajcie moi mili, kilka postów temu obiecałam Wam i sobie, że jeśli liczba obserwatorów dobije setki to zorganizuje swój pierwszy konkurs. Przyznam, nie sądziłam, że osiągnę taką liczbę, a już na pewno, nie tak szybko :P Jest to mój pierwszy konkurs na blogu, ale mam ogromną nadzieję, że znajdą się chętni by w nim uczestniczyć:) Nie przeciągając...

1. Zadanie konkursowe
Zadaniem konkursowym będzie praca plastyczna. Myślę, że nikogo to nie dziwi, wszak to blog o takiej tematyce;) Jako, że moi kochani czytelnicy pałają się różnorodnymi dziedzinami sztuki, nie ograniczam technik i sposobów wykonania pracy. Może to być rysunek, obraz, handmade, grafika komputerowa itd. Natomiast nie może to być fotografia.

Jeżeli pracą jest grafika komputerowa, to proszę nie tworzyć jej z gotowych zdjęć z internetu, tylko narysować coś samemu...

2. Sposób oceniania
Prace konkursową będę oceniać wg poniższych kryteriów w skali od 1-5:

- zgodność pracy z tematem konkursu
- kreatywność/oryginalność
- estetyka wykonania

- walory artystyczne
- całokształt, ogólne wrażenie
- opis pracy*

*Przez opis pracy rozumiem przedstawienie w słowach, co chciało się przekazać poprzez pracę. Będę zwracać uwagę na jakość, nie ilość słów:) Opis nie jest konieczny, ale można za niego dostać dodatkowe punkty.

    Kryteria są tak dobrane, aby każdy miał szansę na wygraną. Jeżeli uważasz, że nie masz szans, bo inni ładniej rysują, to jesteś w błędzie. Nie liczy się tylko "talent", ale pomysłowość i ciekawy opis pracy:) Być może masz zdolności literackie? Możesz je tu pokazać i zyskać punkty:)
Wygra praca, która po zsumowaniu punktów uzyska ich najwięcej. W razie remisu wybiorę tą, którą uznam ogólnie za lepszą:)

3. Temat konkursu to:

"Jestem żywiołem"

Chciałabym, abyście w artystyczny sposób pokazali z jakim żywiołem się utożsamiacie. Jest ich pięć: woda, ogień, powietrze, ziemia i eter. 

5.  Jak przesłać pracę konkursową
- zdjęcie lub skan pracy wysyłacie na adres: klaudekf884@gmail.com
- w temacie wpisujecie " Konkurs - Jestem żywiołem".
- w treści napiszcie swój nick/imię i nazwisko/coś co was zidentyfikuje.
- zdjęcie/skan powinno być dobrej jakości.
- praca powinna być podpisana

6. Czas trwania konkursu 
od 30.11.2016 r.  do 31.12.2016  do godz. 23.59, czyli miesiąc:)

7. Wyniki 
Ogłoszę na blogu, do dwóch tygodni po zakończeniu konkursu. Wszystkie prace konkursowe będą opublikowane na blogu.

8. Nagrody
Wyślę niezwłocznie po zgłoszeniu się osoby, która wygra i podaniu przez nią adresu do wysyłki. Wysyłam tylko na teren Polski pocztą polską paczką poleconą:) W przypadku nie zgłoszenia się laureata nagroda zostanie przekazana następnej osobie, która miała najwięcej punktów itd.

Nagrodami są przedmioty, które używałam , ale są w bardzo dobrym stanie i mają swoją wartość.

Jedna książka do wyboru:

1. "Ostatnie życzenie"  A.Sapkowski. Gatunek fantasy. Książka zawiera opowiadania o przygodach wiedźmina. Kupiona w księgarni, raz przeczytana.


2. "Najciemniejsza część lasu", Ramsey Campbell. Gatunek horror. Książka z dreszczykiem, kupiona w księgarni i raz przeczytana.


3. "Niebiańska przepowiednia", James Redfield. Gatunek przygodowa z elementami fantastyki. Na podstawie tej książki powstał popularny film. Kupiona na targach książki, ale jest w dobrym stanie.


Do tego można wygrać:

4. Piękne etniczne kolczyki. Kupiłam je w Twinpigs w Żorach. Są bardzo widowiskowe, u mnie wisiały jedynie na garderobie:)



5. Pastele olejne. Użyłam je raz i porzuciłam.


Do nagród jest jeszcze niespodzianka wprost ze sklepu:)


Dodatkowe informacje:
- każdy może wysłać jedną pracę konkursową
- nie ma ograniczeń wiekowych
- prace muszą być wykonane samodzielnie
- można publikować prace przed rozstrzygnięciem konkursu na blogach, Deviantart itd.
- potwierdzę mailam każdą nadesłaną pracę konkursową

Wszelkie wątpliwości i pytania zgłaszajcie w komentarzach.
Kto ma ochotę wziąść udział?
Pozdrawiam:*


27 komentarzy:

  1. Wow, bardzo ciekawy temat! Nagrody też są fajne, szczególnie dla takiej ksiazkoholiczki jak ja xD fajnie ze dajesz też szansę tym mniej uzdolnionym (jak ja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Gratuluje 100 obserwatorów :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za gratulacje i mam nadzieję, że wezmiesz udział :-)

      Usuń
  2. Jeśli wystarczy mi czasu na zrobienie takiej pracy to z chęcią wezmę udział w konkursie, ale nie obiecuję ;)
    Wszystkim biorącym udział życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Klaudek884 , prowadzisz świetny blog i cieszę się Twoim szczęściem.
    Odwalasz tutaj kawał dobrej roboty i zasługujesz na to.Niech obserwatorów przybywa jeszcze więcej.
    Chętnie spróbuje swoich sił w konkursie. Już mam nawet pomysł. :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi szalenie miło, że mnie tak wspierasz:*
      Super!:)

      Usuń
  4. kurcze konkurs super ale ja mam dwie lewe alpy do malunków;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz pomysł i chęci to nie musisz umieć malować:)

      Usuń
    2. haha a mogę pomalować pazury lub make up zrobić?;p

      Usuń
    3. Wiesz co, jeżeli będzie to w jakiś sposób artystyczne to możesz. Wszak malowanie paznokci i twarzy to też jakiś rodzaj sztuki:)

      Usuń
    4. to może się pobawię a co:D

      Usuń
  5. Fajny konkurs i świetny temat. Jak dam rade to zrobię pracę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokusiłabym się o wykonanie jakiejś grafiki w Photoshopie, bo nie malowałam na tablecie od wieków. Ale to wszystko zależy czy będzie czas :) Jednak konkurs super i gratuluję 100 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że z czasem krucho szczególnie w grudniu, ale może jednak się oda:) Dziękuję:)

      Usuń
  7. Bardzo interesujące nagrody! Powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję obserwatorów! :D Temat konkursu bardzo ciekawy, choć jak dla mnie trudny, ale może wezmę udział jak najdzie mnie jakiś pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki;) Mam nadzieje, że uda ci się coś wymyślić;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super temat! Jak zdążę, to coś nabazgram :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! Na pewno coś wymyślę i wezmę udział. Nie mogę się doczekać!
    P.s Takie pytanko... Jak radzisz sobie z anatomią ciała? Ja chyba nigdy się nie nauczę. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :-)
      U mnie z anatomią też bywa różnie, ale staram się kierować przynajmniej podstawowymi zasadami;) Najlepiej mi wychodzi postać,kiedy rysuje ją najpierw modułowo,czyli kółka i kreski:)

      Usuń
  12. Na wstępie gratuluję setki!

    Chętnie wzięłabym udział, nawet coś uroiło mi się już w głowie. Mam nadzieję, że znajdę czas.

    I super pomysł, żeby rozdać jako nagrody swoje książki - dostaną drugie życie :) Uczestników na pewno nie zabraknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...