sobota, 12 listopada 2016

Inspiracja z okładki - Hilda, z tomu " Córka Hycla", oraz czwarte urodziny bloga:)

   Witajcie kochani. Zacznę od tego, że w tym miesiącu mija czwarta rocznica powstania bloga:) Ten rok jest dla mnie przełomowy, ponieważ udało mi się zdobyć wielu wspaniałych obserwatorów, oraz pobiłam wszelkie swoje rekordy statystyczne. Wiem, że liczby to nie wszystko, ale przedkłada się to na dobre samopoczucie blogera, nieprawdaż? :)

W tym roku napisałam już 97 postów, czyli ponad trzy razy więcej niż w zeszłym! Od początku bloga odwiedziliście mnie ponad 350 000 razy i zostawiliście około 2000 komentarzy. Jesteście po prostu kochani, dziękuję:D Jeszcze na koniec powiem wam, że kocham to co robię i kocham mojego bloga:)

   Przejdźmy do drugiej części postu, czyli Inspiracji z okładki. Tym razem wybrałam tom, pt. " Córka Hycla", który nota bene niedawno przeczytałam:) Na okładce mamy Hildę, Andreasa i Mattiasa. Głowna bohaterka ukrywa się za krzakami, ponieważ Mattias (ten po prawej) ją zobaczył. Hilda to kobieta mieszkająca w lesie, żyje samotnie z ojcem i boi się ludzi, chociaż skrycie marzy by kogoś poznać...Jak widać jest przestraszona;)



     Technicznie patrząc panowie mi nie wyszli, ale ciężko było ich narysować na tak małym formacie (a5), ledwo widziałam co rysuje;)
Krzaki zrobiłam Promarkerami, postacie kredkami, a tło kredkami akwarelowymi rozmytymi wodą. Taki misz masz:)

TUTAJ możecie zobaczyć inne okładki:)

Pozdrawiam wszystkich, mam nadzieję, że wypoczywacie w ten długi weekend:*

18 komentarzy:

  1. Świetny rysunek *-* i wszystkiego najlepszego, z okazji urodzin bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny rysunkek, podobają mi się twoje interpretacje :) gratuluje tak swietntch statystyk. Serio prawie 100 postów?ale masz tempo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Serio, mi też trudno uwierzyć ale wystarczy zerknąć na archiwum:)

      Usuń
  3. 4 lata bloga to bardzo dużo. Życzę dalszej wytrwałości, pomysłów i sukcesów :) A rysunek bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu i życzę jej jeszcze więcej na przyszłość! :)

    Bardzo podobają mi się włosy bohaterki! Saga w ogóle ma śliczne te okładki, nie dziwię się, że Cię inspirują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) O tak, okładki tego wydania są wyjątkowe:)

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego haha i super rysunek! oby tak dalej!

    Zapraszam do mnie na KONKURS świąteczny!
    Nic nie kosztuję, dużo czasu nie zabiera, a nagrody są super!
    nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki:)
      Dziękuję za zaproszenie, ale zbyt dużo tych obowiązkowych obserwacji;P

      Usuń
  6. Wow, 4 lata, szmat czasu, mam nadzieję, że i ja doczekam się takich rocznic :"D Oby tak dalej, rozwijaj się dalej i nie przestawaj ;) Okładka super wyszła, znam ból rysowania szczegółów na małym formacie :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno doczekasz, nawet nie zauważysz:)
      Dzięki, małe formaty mają swoje plusy i minusy;)

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego! A praca ladniejsza niz okladka :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie odkryłam Twojego bloga. Chciałam coś sprawdzić, bo właśnie odświeżam sobie SOLL i trafiłam tutaj ;) Jestem w szoku, że blog jeszcze aktywny, toć to staroć jest. No w każdym razie chciałam tylko napisać, że ja tu Hildy nie widzę na okładce. Ja tu widzę Bunny! Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, miło cię widzieć na moim blogu, dziękuję za odwiedziny i komentarz 😊 Faktycznie Hilda na moim rysunku wygląda jak Bunny 😆 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...