poniedziałek, 7 listopada 2016

Przegląd ozdób halloweenowych 2016 DIY

  Halloween już dawno za nami, ale obiecałam, że pokażę jakie ozdoby wykonałam z tej okazji. Wszystkie poniższe dekoracje są bardzo proste i szybkie w wykonaniu i potrzeba do nich minimum przyborów:) Oczywiście teraz się to nikomu nie przyda, ale za rok podlinkuje ten post przed halloween i wszystko gra;)

1. Straszny pająk brrr
- gazeta
- bibuła
- klej

Robimy z gazety kulkę i obtaczamy ją czarną bibułą. To jest odwłok. Z czarnej bibuły wycinamy szerokie pasy i rolujemy. Tak powstały nogi, które dokleiłam do odwłoka. Z żółtej bibuły okulałam oczka:)




2. Wesoła zgraja duchów.
- chusteczki higieniczne
- białe kartki
- czarny papier samoprzylepny
- biała nić
- nożyczki

Z białych kartki robimy kulkę i wkładamy ją w chusteczkę. Nitką zawiązujemy szyjkę:) Z czarnego papieru wycinamy oczy i usta i doklejamy

 

3. Szkielet
- biała kartka
- nożyczki

Chyba nie trzeba tłumaczyć, po prostu wycinamy szkieletora:)



 4. Groźna dynia
- kolorowy papier techniczny
- biała kartka
- czarna bibuła
- ciemna pomarańczowa kredka lub mazak
- nożyczki

Z pomarańczowego papieru wycinam dynię z otworem na buzię. Rysuję na niej paski. Wycinam brązową "czapeczkę" i doklejam. Zęby wycięłam z białego papieru i przykleiłam od tyłu, potem też od tyłu nakleiłam kawałek czarnej bibuły. Z bibuły okulałam oczy i brwi.




5. Tańczące duchy i nietoperz.
- biała i czarna kartka
- nożyczki

Postacie po prostu wycięłam z kartek:)



6. Lampion z słoika
- słoik
- pomarańczowa bibuła
- gumka recepturka
- czarny papier samoprzylepny
- kawałek foli spożywczej
- podgrzewacz
- nożyczki

Słoik okrążamy przyciętą bibułą, którą sklejamy na końcach. Nakładamy na szyjkę słoika gumkę recepturkę i zawijamy na nią nadmiar bibuły. Z czarnego papieru wycinamy jakieś proste obrazki np. kotki, nietoperze, duszki i przyklejamy do bibuły. Do środka wkładamy na spód słoika folię spożywczą, a na nią dopiero podgrzewacz, dzięki temu spód nie będzie się nagrzewał.



7. Wydrążona dynia halloweenowa.
- dynia
- nóż
- łyżka
- folia spożywcza
- podgrzewacz lub świeczka

Wycinamy na górze dyni nożem otwór. Przez ten otwór łyżką wydłubujemy środek dyni. Potem szkicujemy na dyni oczy i buzię i też ją wycinamy, aby było łatwiej można wzór ponakłuwać widelcem lub wykałaczką. Dokładnie usuwamy cały środek dyni. Na dno dyni dajemy folię, a na to podgrzewacz lub świeczkę. 

Ja zawsze pestki myję i osuszam, żeby się potem nimi zajadać:D




Poniżej zdjęcia z telefonu, dynia, którą nakleiłam na klatkę schodową i rozświetlone lampiony:)



    8. Duży szkielet wykonujemy łącząc ze sobą małe elementy. Wycinamy z białej kartki pojedyncze kości. Można kartkę zgiąć na pół, lub na cztery i wycinać kilka kostek na raz. Wycinamy czaszkę, klatkę piersiową, stópki i dłonie i z tych elementów sklejamy kościotrupa:) Mój zamiast głowy ma dynię:)




9. Napis Halloween.
Wycięty z kolorowego papieru.




To by było na tyle, ciekawa jestem jak wy spędziliście Halloween i czy wykonujecie ozdoby z tej okazji, pozdrawiam:)

20 komentarzy:

  1. Świetne, kościotrupek wyszedł extra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ozdóbki, ten sloiczek mi się podoba :) super dynie wycielas, mi juz zgnila :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Też bym porobiło więcej dekoracji, gdyby nie fakt, że miałam trochę mało czasu. U mnie w tym roku było skromnie :), ale akcent się pojawił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki:) Część mam z zeszłego roku, a większość zaczęłam robić już miesiąc przed halloween:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te ozdoby :D Bardzo podobają mi się te lampiony. Dla mnie Halloween minął jak każdy inny dzień, bez szaleństw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie spodobał mi się ten lampion z kotkiem. Prosty do zrobienia, a daje świetny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysły :) U nas mało było halloweenowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Może w przyszłym roku będzie więcej?:)

      Usuń
  8. Wesoła zgraja duchów mnie kupiła! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Duszki i lampiony najlepsze :) Bardzo fajne dekoracje i bardzo proste. Szkoda, że jest już po Halloween, z chęcią bym je zrobiła. Trudno się mówi, zrobię za rok ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym roku Ci o nich przypomnę;) Dziękuję:)

      Usuń
  10. Swietne sa te ozdoby. Szkoda, ze sama nie mam juz tyle czasu na rekodzielo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, faktycznie szkoda, chętnie bym zobaczyła twoje dzieła:)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...