czwartek, 3 listopada 2016

Prezentacja dotycząca Ludzi Lodu, autorstwa Weroniki Ignaciuk

  Witajcie kochani:) W dzisiejszym poście pragnę zaprosić Was do obejrzenia bardzo ciekawej prezentacji dotyczącej Ludzi Lodu. Autorem tego projektu jest Weronika Ignaciuk prowadząca bloga Książkowy Świat Niki. Każdy fan tej wspaniałej sagi na pewno znajdzie w prezentacji to, co lubi, a osoby, które jeszcze jej nie czytały mogą poznać najważniejszych bohaterów występujących w tych książkach. Obrazek przeniesie Was na bloga Weroniki, zapraszam:)


  Przy okazji chciałam zaprosić do współpracy wszystkich, którzy tworzą cokolwiek związanego z Sagą o Ludziach Lodu. Chętnie podlinkuje lub opublikuje Wasze prace w wolnej chwili. Chciałabym, aby rzesza fanów Sagi rosła i żeby stała się ona bardziej popularna w sieci, a co za tym idzie, aby łatwiej było fanom się komunikować i spędzać razem czas:) 

  Zdradzę Wam, że już niedługo pojawi się recenzja "Toradora!", rysunki kolejnych postaci z Wiedźmina, decoupage na chlebaku krok po kroku, oraz mam nadzieję, że skończę rysunek na konkurs u Samanty Lesiak. Trochę sie tego zbiera, mam nadzieję, że ze wszystkim podołam:)

Pozdrawiam wszystkich cieplutko w ten deszczowy, wietrzny dzień. U was też padał śnieg?:D

10 komentarzy:

  1. jak coś jest o ludziach lodu to czytam w ciemno:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo:D Poza tym przetrząsam internet w poszukiwaniu czegoś o SoLL w innych językach, bo wciąż mi mało!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha jak myślisz czy to jest choroba już czy tylko zdrowe spaczenie?:D

      Usuń
    2. Wg mnie to jest obsesja XD

      Usuń
  3. Kiedy coś nowego? Dawno nie widziałem u ciebie nowego rozdziału, nowej pracy :(... Kiedy coś nowego? ;(
    Pozdrawiam, Krzyś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to ostatnio pokazuje nowe rzeczy dosyć często...pewnie pojawi się coś w weekend;)

      Usuń
    2. O jej... Faktycznie :D
      Ładnie rysujesz ;)

      Usuń
  4. Tyle się zbieram do nadrobienia historii tej sagi... Muszę to w końcu zrobić. Pierwsza wolna chwila będzie na to przeznaczona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...