środa, 9 listopada 2016

Rysunek na konkurs halloweenowy u Samanty Lesiak

    Witam w ten mglisty poranek:) Lubię taka pogodę, kiedy jest trochę mrocznie i tajemniczo, nawet nie czułam rano że jest zero stopni;) Aura za oknem pasuje nawet do mojego dzisiejszego rysunku, a jest to praca konkursowa o tematyce halloweenowej. Tematem przewodnim miały być nietoperze, więc wpadłam na pomysł stworzenia Bat Woman, a że lubię "dyniogłowych" to i on musiał się pojawić w rysunku. Później połączyłam ich węzłem miłosnym i tak o to przedstawiam Wam "Halloweenową Miłość" :)

  Co do techniki to użyłam tak jak ostatnio Promarkerów i kredek FC Grip, jednak ze względu na to, że w konkursie można było tworzyć grafiki komputerowe, to na koniec dodałam nieco akcentów graficznych. Tzn. trochę rozjaśniłam, trochę przyciemniłam i dodałam mgłę:)



Co sądzicie o tej pracy? Brałyście lub braliście udział w konkursie? Pozdrawiam:)

28 komentarzy:

  1. Super praca, miałaś świetny pomysł :) Ja nie brałam udziału, ale życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow wygląda to bardzo niepokojąco strasznie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio same strachy u mnie na blogu:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Rysunek świetny :D Pomysł na niego genialny. Sama miałam brać udział w tym konkursie, ale zrezygnowałam. Widziałam już 4 prace, które były bardzo śliczne i się po prostu poddałam^^ Przy nich (w nich jest Twoja również) mój rysunek wymięka haha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:D Szczerze, to też miałam taki moment, kiedy pomyślałam, że i tak nie mam szans...ale co mi tam, nigdy nie wiadomo, szkoda, że zrezygnowałaś:/ A gdzie widziałaś te prace? Ja widziałam jedną (od Moshi).

      Usuń
  5. Świetna praca!!! Masz bardzo duże szanse, wyszła fenomenalnie! Co do mgły... U mnie dzisiaj cały dzień śnieg pada xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale coraz bardziej wątpię:/
      Śnieg fajny:)

      Usuń
  6. O proszę... Jaki świetny pomysł! Super wykonanie, świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Znam Samantę, subskrybuję ją i czekam na wyniki konkursu! Wierzę że będziesz miała jakieś miejsce na podium :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała żeby to była prawda...dziękuję:D

      Usuń
  8. Hej chciałam zapytać czy można nawiązać z tobą jakiś kontakt ponieważ robię pierwsze kroki w blogowaniu i chciałabym się poradzić, jak dotąd to na bieżąco jestem jedynie z Twoim blogiem. Ma ciekawą szatę graficzną i w ogóle masz Talent.aż chcę się tu do Ciebie zaglądać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, mój mail to klaudekf884@gmail.com :)
      Bardzo dziękuję za tak miłe słowa:)

      Usuń
    2. Niema za co, Jestem po prostu szczera:)Masz świetną rękę do tworzenia.

      Usuń
  9. Chciałam dać linka do bloga ale nie chcę spamować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz podać link, nie ma problemu, ale i tak zawsze wchodzę na blogi osób które komentują, robię to z poziomu profilu;)

      Usuń
  10. Interesujący koncept :) Bardzo podoba mi się kolor nieba i to co jest w tle, tzn. suche drzewa, ptaki i księżyc. Dodałaś też fajne romantyczne detale jak wydrapane w korze imiona i serduszko na sówce.
    Życzę powodzenia w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż w tle to chyba jednak nietoperze, nie ptaki :D

      Usuń
    2. Jesteś bardzo spostrzegawcza:) Tak, to są nietoperze:) Dziękuję!

      Usuń
  11. Świetny rysunek :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...