poniedziałek, 5 grudnia 2016

Akwarelowa planeta i świąteczne WIPy;)

   Dzień dobry, grudzień zaczął się u mnie jakąś niewytłumaczalną chęcią malowania farbami. Nie wiem skąd u mnie taka wena, ale codziennie wyciągam akwarele i coś maluje. Jeszcze średnio mi to wychodzi, wszak farby u mnie zawsze były na ostatnim miejscu, ale ostatnio odnajduje w malowaniu dużo przyjemności, a kredki leżą troszkę zapomniane;P

  Dzisiaj przedstawiam Wam planetę "jakąśtam". Malowałam ją z głowy, więc nie jest to żadna znana Wam planeta:P Tło pierwotnie nie miało być kosmosem, a taflą wody (nie wiem skąd taki pomysł). Całość wykonałam farbami akwarelowymi, jedynie błysk i gwiazdki zrobiłam farbą akrylową. Co sądzicie, będą ze mnie ludzie, czy lepiej się schować z tym moim malowaniem?;)



   Przyznam szczerze, że mimo iż sztuka napawa mnie radością, to wykonywanie ozdób świątecznych już nie bardzo. Ten rok jest jednak wyjątkowy pod tym względem. Wszystko się zaczęło od informacji, że u mojego syna w szkole odbędzie się kiermasz własnoręcznie wykonanych ozdób, a pieniążki ze sprzedaży trafią do ciężko chorego ucznia. Jakoś mnie to zmotywowało i postanowiłam coś przygotować i tak się wkręciłam, że mój stolik jest już cały zawalony świątecznymi akcentami. Poniżej zdjęcia prac nie skończonych, bo myślę, że taki świąteczny misz-masz fajnie się prezentuje;)






Kiedy skończę wszystkie dekoracje na pewno Wam pokarzę:) Mam nadzieje, że zauważyliście też świąteczne akcenty na blogu, nie jest za pstrokato? pozdrawiam:*




38 komentarzy:

  1. w pierwszej chwili pomyślałem, że jest to planeta Tatooine, ale po wnikliwszej analizie musiałem tę tezę odstawić na bok. No dobra nie wiem co to za planeta, ale jest zajebista! ozdoby zresztą też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, czy to ważne jaka to planeta?:P Dzięki wielkie:)

      Usuń
  2. Fajna planeta i śliczne prace widzę że się tworzą :) Masz i do farb zmysł artystyczny. Tutaj są ogromne możliwości. Tylko nie stawiaj żadnych ograniczeń sobie w malowaniu, daj się prowadzić wyobraźni.
    Z całą pewnością widzę tu zalążek czegoś naprawdę ciekawego. Osobiście uwielbiam farby i czuję się w nich wyśmienicie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję za tak motywujące słowa:) Na tym etapie jestem jeszcze bardzo ostrożna i mało oryginalna, mam jednak nadzieję, że moja wyobraźnia się przebudzi:)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie wyszła ta planeta! :) I gwiazdki wokół niej dają świetny efekt. Czekam też z niecierpliwością na efekty końcowe dekoracji i obrazków świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, coś mi się wydaje, że pokarzę je dopiero po świętach, tak jak to było z halloween:P Oby nie!:)

      Usuń
  4. Planeta super, nie odstawiam malowanie bo super Ci idzie ;) Nie mogę się doczekać aż skończysz dekoracje, zapowiadają się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow ta planeta jest mega cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam wszystkich, którzy potrafią rysować :) chyba dlatego, że ja jestem antytalentem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem rysować każdy morze i nawet niektórzy mogą się tego nauczyć;)

      Usuń
    2. Chyba "może", bo tamto jest głębokie i szerokie :)
      Próbowałam i wychodzą mi tylko zwierzątka :)

      Usuń
  7. Ale świątecznie się tu u Ciebie zrobiło :) Znowu mam zaległości ;)
    A co do prac to jak zawsze mi się podobają, bombeczki zapowiadają się cudnie :) Zazdroszczę weny, u mnie ostatnio same porządki, a weny na malowanie brak. Nawet kolorować mi się nie chce, mam nadzieję, że to minie.... Czekam na zdjęcia skończonych prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta w tym roku mnie wyjątkowo inspirują;) Za to nie mam weny do porządków, nie wiem kiedy się za to zabiorę:/ Dziękuję:)

      Usuń
  8. Ah, ale tu u Ciebie pieknie, przytulnie i świątecznie. Wchodząc tu czuje sie jakbym wchodzila w inny świat, jesteś cudowną osobą;) Ta pleneta jest piekna, chetnie bym na niej zamieszkała ze swoim wybrankiem, i tylko z nim :D Życze Ci jeszcze wiecej pomyslow;)
    Pozdrawiam!;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, nie wiem czy zasługuję na takie miłe słowa, ale bardzo ci dziękuję:* Również pozdrawiam:)

      Usuń
  9. nastrój świąteczny, przygotowania, wszystko co najlepsze związane ze świętami :) i zimowe obrazki wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się zbudować na blogu nastrój świąteczny, dziękuję:)

      Usuń
  10. Ja myślę że malowanie idzie ci świetnie i powinnaś malować i pokazywać nam więcej swoich prac wykonanych farbami :) bardzo pomysłowe, kreatywne i twórcze <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak myślisz, mam nadzieje, że uda mi się jeszcze coś stworzyć godnego pokazania:) Również pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Czekam na post ze skonczonymi ozdobami. Zapowiada sie bardzo pracowity grudzien :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównując to poprzednich ten jest bardzo pracowity, szkoda tylko, że sprzątanie mi tak nie idzie jak rysowanie:P

      Usuń
  12. Planeta wyszła świetnie. :) Taki kosmiczny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  13. Planeta mega:) podziwiam Cie kochana

    OdpowiedzUsuń
  14. Maluj maluj! :D Jako wielbiciel farb chętnie zobaczę więcej. Planeta bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Planeta bardzo mi się podoba :) Zmiany na blogu też ^^ Dodają takiego fajnego klimatu świątecznego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...