sobota, 10 grudnia 2016

Hanna Paladin, opis postaci



Hanna Paladin
ur. 13.10.1666 r,
Rodzice: Gabriela i Kaleb
siostra: Villemo

  Hanna jest dotknięta złym dziedzictwem Ludzi Lodu. Przyszła na świat jako przerażające monstrum o żółtych oczach, które nosiło w sobie wszystkie charakterystyczne cechy obciążonej. Przez wiele lat żyła obok rodziny i społeczeństwa, targana samymi negatywnymi uczuciami. Była nieobliczalna, pozbawiona skrupułów i absolutnie nikt dla niej nic nie znaczył. Jej wyjątkową zdolnością były prorocze sny, które stały się głównym powodem jej największych problemów. 
   Pewnej nocy przyśniła jej się walka wybrańca Ludzi Lodu -  Nataniela z Tengelem Złym, która kończyła się klęską złego przodka Ludzi Lodu . Tengel Zły dowiedział się o proroczym śnie Hanny i zaczął ją dręczyć, aby ta zdradziła mu jak ta walka będzie przebiegać. Po uporczywych i bolesnych torturach Hanna zdradziła Tengelowi Złemu, że czeka go porażka. Krótko po tym dziewczyna odebrała sobie życie skacząc z okna w swoim pokoju.
  
  Tengel Zły znając swoją przyszłość zdołał obrobić się przed mocami Nataniela i to Ludzie Lodu przegrali ostateczną walkę. Jeden z duchów Ludzi Lodu - Targenor, posiadający ogromną wiedzę i zdolności postanowił odnaleźć najszlachetniejsze wcielenie Hanny i spróbować cofnąć się w czasie do fatalnego dnia, kiedy Tengel Zły poznał treść snu. Znalazł takiego kogoś dopiero w XXI wieku, a była tą osobą Patricia Petit, krewna Gabriela Garda z Ludzi Lodu. Namówił dziewczynę, aby przeniosła się we śnie do dnia śmierci Hanny, weszła w jej ciało i spróbowała zmienić ją na lepsze. Tak też się stało. Bieg historii uległ zmianie. Targenor zablokował myśli Tengela Złego, tak, że nie mógł dręczyć Hanny telepatycznie, a dziewczyna powoli przejmowała na siebie cechy Patrici i zaczęła się zmieniać w lepszego człowieka. Pogodziła się z rodziną, poznała historię Ludzi Lodu, która porwała Hanne w wir przygód.

Głównym wątkiem dotyczącym Hanny jest jej wewnętrzna walka z samą sobą, gdyż nie łatwo jest odrzucić dziedzictwo i zacząć żyć zgodnie z zasadami moralnymi.

Cechy charakteru: zbuntowana, niecierpliwa, często agresywna, poirytowana, inteligentna, uparta, starająca się żyć w zgodzie z zasadami moralnymi.

Wygląd: wysoka, mocno zbudowana, długie, czarne włosy, żółte i dzikie oczy w ciemnej oprawie, szeroki nos i wystające kości policzkowe, pełne usta.

  Każdy sagomaniak wie, że w Sadze o Ludziach Lodu nie było postaci Hanny Paladin. Jest ona bohaterką wymyśloną przeze mnie i występuje w moim fanfiction. Rysunki przedstawiają moje wyobrażenie tej postaci:) Pierwszy wykonałam kredkami i przedstawia Hanną po przemianie na lepsze. Ten pod spodem zrobiłam markerami i kredkami. Widać od razu z kim mamy do czynienia, Kto czytał moje opowiadanie ten zapewne zna wątek z śladami paznokci na ścianie...:(


   Uważacie, że Hanna jest ciekawą bohaterką? Jak wam się podobają rysunki? Przyznam szczerze, że nie było łatwo ją narysować, tak aby posiadała wszystkie cechy obciążonej złym dziedzictwem. Chciałam połączyć brzydotę z interesującą urodą i chyba mi się udało...:) Pozdrawiam:)




29 komentarzy:

  1. Intrygujaca postac. Kogos mi przypomina.. Ale kogo to nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. powalający dekolt :D:D;D nawet we krwi xd PS. dziękuję cudne foto!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda, mam wrażenie, że troszkę inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytając to czuję się nieco zagmatwana, bo nie wiem o co generalnie chodzi, ale rysunki wyszły. Pewnie dokładnie tak, jak sama ją sobie wyobrażałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam trochę opis, może teraz będzie bardziej logicznie. Ogólnie historia jest zagmatwana, ciężko ją skrócić:/ Dzięki, dokładnie tak:)

      Usuń
  5. Własnie zastanawiałam się kim jest Hannah Paladin i myślałam sobie, że nie znam takiej bohaterki.. i juz mialam pisac ze jej nie koarzę, ale pozniej przeczytam, ze sama ją wymyslilas. Według mnie swietna postać, jej obraz także niczego sobie. Dekolt najlepszy :)))
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega podoba mi się ta postać! *-* Jestem nią oczarowana.
    Cytat: "Cechy charakteru: zbuntowana, niecierpliwa, często agresywna, poirytowana, inteligentna, uparta, starająca się żyć w zgodzie z zasadami moralnymi." - To chyba o mnie napisałaś, haha. :D
    Co do samych rysunków hmm co tu dużo mówić genialna robota i te oczy..ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten opis pasuje do ciebie? To musi być z ciebie niezłe ziółko;P Dzięki:)

      Usuń
  7. Natura ją obdarzyła, nieee maa coo :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ma kości policzkowe! Obie prace świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jedna z cech charakterystycznych obciążonych złym dziedzictwem:)Bardzo dziękuję:)

      Usuń
  9. Nigdy nie czytałam książki, ale twoj opis i kreacja postaci bardzo mi sie podoba. Chyba sama zaczne czytac twoje fanfiction, bo nie ukrywam ale bardzo mnie zaciekawilo

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość super, ale oczy są fantastyczne, bardzo przyciągnęły moją uwagę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...