poniedziałek, 19 grudnia 2016

Bombki, choinki i inne, czyli dekoracje DIY, cz. 3 + przypomnienie o konkursie

  Witam wszystkich i zapraszam na trzecią i ostatnią część dekoracji świątecznych DIY. Cieszę się, że zdążyłam ze wszystkimi wpisami przed Gwiazdką, bo mam nadzieję, że kogoś zainspirują moje prace:)

Poprzednie części świątecznych DIY:
część 1
część 2

1. Bombki styropianowe ozdobione metodą decoupage. 
Jeśli chodzi o oklejanie obłych kształtów serwetkami, to jestem widocznie totalnym beztalenciem:P Bombki są pomarszczone, ale trudno, może ktoś przymknie na to oko...z daleka na szczęście tego nie widać:)Wszystkie bombki mają przy zawieszce cekiny i koralik.







2. Małe ozdoby na choinkę.
Z lewej strony zakrętki ze słoików oklejone serwetkami, a z prawej wstążka i koraliki nawleczone na szpilkę. Czyli coś z niczego:)


W tym momencie kończą się ozdoby wykonane na kiermasz, jeszcze tylko trzeba było je zapakować i zanieść do szkoły:)


Na koniec ozdoby, które zostały w domu:)

3. Papierowa choinka.
Na patyczek do szaszłyków nawlokłam wycięte paski papieru. Pomysł na to DIY znalazłam w internecie i wydawał mi się świetny. Gwiazdkę zrobiłam z origami.



4. Zielona choinka i mini prezenty.
Styropianowy stożek okleiłam bibułą i przykleiłam wycięte z kolorowego papieru bombki. Mini prezenty to różne pudełka oklejone bibułą i ozdobione wstążką.



5. Świąteczny kubek.
To ostatni element dekoracyjny w tym poście. Rysunek na kubeczku namalowałam specjalnymi markerami do ceramiki. Jak widać po smugach przybory te są kiepskiej jakości niestety:/


Trochę się tego nazbierało;) Więcej postów z dekoracjami nie będzie, ale to nie ostatni post przed świętami. Teraz muszę się zająć bardziej przyziemnymi zajęciami takimi jak planowanie zakupów, sprzątanie i gotowanie:) 

Przypominam, że do końca miesiąca trwa konkurs z nagrodami. Szczegóły TUTAJ.  
Zdradzę, że do nagród dołączam kosmetyczne prezenty, więc warto wziąć udział:) 

Na jakim etapie są Wasze przygotowania do świąt? Jesteście zorganizowani czy raczej macie frywolne podejście do przygotowań świątecznych? Pozdrawiam:)





20 komentarzy:

  1. Wszystkie te bombki są ślicznie, szczególnie ta trzecia :D Kubek też jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, właśnie się zastanawiałam jak to jest obklejać okrągłą bryłę papierem :d Same w sobie wyszły pięknie! Próbowałaś metodę z cekinami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przycinać papier w kilku miejscach:)
      Nie próbowałam z cekinami, ale widziałam piękne bombki ozdobione w ten sposób:) Bardzo dziękuję:)

      Usuń
  3. Bombki wyszly slicznie, ja umiem decoupage tylkona plaskiej plaszczyznie, więc szacun. Dwie pierwsze najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nawet na płaskiej powierzchni wychodzi średnio, ale nie jestem perfekcjonistką, więc się tym nie przejmuję;) Dziękuję:)

      Usuń
  4. Lubię to! boskie są:) ale koty radochę by miały:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wolałabym aby się żaden kot do tego nie dobrał;)

      Usuń
  5. Moje przygotowania do świąt niby są a niby ich nie ma. W każdym bądź razie nie mogę się świąt doczekać :) Ozdoby super, najbardziej spodobały mi się bombki, zrobiłaś je genialne ^^ Małe ozdoby na choinkę muszę przyznać, że są kreatywne i nie potrzeba nie wiadomo jakich wymyślnych rzeczy aby je zrobić. Nie pomyślałabym, że ze zakrętek da się zrobić ozdoby :D Post super i inspirujący ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć:) Pomysł z nakrętkami wpadł mi do głowy w sekundę, sama nie wiem jak:)

      Usuń
  6. Te bombki to bardzo fajna sprawa - a jak się wykorzysta świąteczne serwetki to już genialnie wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, szkoda tylko, że serwetki nie współpracowały;)

      Usuń
  7. Bombki strasznie mi się podobają, wyszły ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfekcyjne naklejenie serwetki na bombkę wymaga niestety praktyki, ale widać, że idziesz w dobrą stronę! Wyszło bardzo fajnie :)
    Pozostałe dekoracje też świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tam sobie poradziła m, ale daleka droga przede mną;) Dziękuję:)

      Usuń
  9. Jejku ile ozdob. Ja dopiero dzis zaczelam, a jeszcze sporo pracy przede mna. Podziwiam, wszystko co zrobilas po prosty piekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz tyle ozdób udało mi się zrobić:)Bardzo dziękuję:)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...