czwartek, 15 grudnia 2016

Świąteczne akwarelowe obrazy, czyli dekoracje DIY cz. 1

   Witajcie moi mili:) Nadchodzą święta i wiele osób szykuje w domach swoje własnoręcznie robione ozdoby. Mnie nigdy jakoś do tego nie ciągnęło, może dlatego, że nie jestem zbyt dobra w pomysłowości jeśli chodzi o handmade. Potrafię rysować, ale brak mi niestety kreatywności i cierpliwości, co zwykle skutkuje porzuceniem planów na robienie ozdób:P W tym roku jest jednak inaczej...

   U syna w szkole organizowany jest kiermasz ozdób i wypieków świątecznych. W pieczeniu jestem totalna noga, ale postanowiłam zrobić troszkę bożonarodzeniowych DIY. Robienie takich ozdób dla kogoś ( bo kiermasz jest na cele charytatywne) sprawiło, że mi się po prostu zachciało:) Nie udało mi się ich zrobić tyle ile chciałam, ale mam nadzieje, że chociaż te kilka rzeczy zasili akcję. Zapraszam do oglądania:)

   Pierwotnie chciałam zrobić jeden duży post podsumowujący świąteczne dekoracje, ale okazało się, że byłby zbyt długi i wiele rzeczy byłoby z innej parafii. Dlatego podzieliłam posty i dzisiaj zaprezentuje Wam moje akwarelowe obrazy:) Wszystkie powstały dosyć szybko, ale z wyobraźni, więc myślę, że nie jest źle:)
Każdy obrazek ma prostą ramkę, niestety mój aparat zniekształca obraz i przez to wydaje się, że obrazki są krzywe:P

    Anioł Stróż. Tło namalowałam akwarelami, a aniołka kredkami akwarelowymi, format a4. Jak zwykle miałam problem z słonecznym żółtym kolorem (aureola), nie mam pojęcia jak uzyskać farbami efekt słonecznego blasku:/ Chciałam, aby anioł wydawał się lekko przeźroczysty i to na szczęście mi się w pewnym stopniu udało:)



   Dwa następne to mini zimowe krajobrazy formatu a5, wykonana wyłącznie akwarelami. Powstały w około godzinę. Ramkę wycięłam z bloku technicznego.




Tutaj cała trójka razem:)


Kiermasz odbył się wczoraj i moich obrazków nie widziałam, mam nadzieję, że się sprzedały, a nie ktoś je wrzucił do kosza:P Który Wam się najbardziej podoba? Pozdrawiam Was serdecznie:)


17 komentarzy:

  1. o ja pierdziu..:) ja nawet nie wiem czym się różnią kredki akwarelowe od świecowych:P piękności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to nie wiem czym się różni żarówka ledowa od halogenowej;) dzieki:)

      Usuń
  2. Najbardziej podobają mi się zimowe krajobrazy, są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krajobraz z pojedynczą choinką bardzo mi się podoba. My w szkole tez mamy taki kiermasz I zawsze cos robię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojaaa wszystkie tak samo śliczne, chyba nie umiałabym wybrać jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, piekne. Gdybym miała mozliwosc, twoje prace z pewnoscia sama kupilabym. Piekne. Pozdrawiam serdecznie! Ps. Juz czuc klimat zblizajacych sie swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama jako nauczycielka robi od listopada różne kartki na kiermasze w szkole :) może dlatego ja mam do nich niechęć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, mój syn nie lubi robić dekoracji, chyba właśnie dlatego, że ma dość, gdy patrzy jak ja to robię;)

      Usuń
  7. Ja uwielbiam handmade i staram się coś ciekawego wyczarować każdego roku. Bardzo podobają mi się obie akwarelowe prace - mają piękną, zimową kolorystykę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym zobaczyła twoje dzieła, pokażesz na blogu? Dziękuję:)

      Usuń
  8. Jakie piękne prace ** Wszystkie mi się bardzo podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne prace! Bardzo mi się podobają :) ten aniołek faktycznie taki lekko eteryczny, czyli efekt uzyskałaś taki, jak sobie założyłaś :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...