sobota, 17 grudnia 2016

Świąteczne kartki, czyli dekoracje DIY cz.2

   Witajcie, zapraszam na kolejną część poświęconą świątecznym dekoracją. Tym razem przedstawiam Wam kartki, które zrobiłam z mini zestawu kreatywnego kupionego w Lidlu. Materiałów starczyło na 5 kartek i jeszcze coś tam zostało:) Wiem, że są skromne, ale po pierwsze nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiłam i bałam się, że coś zepsuje, a po drugie nie potrafiłam fajnie łączyć wielu elementów, im więcej pierdółek tym gorzej to wyglądało:/ Śmiałam się z samej siebie, ponieważ w zestawie były małe, miękkie kwadraciki samoprzylepne i długo zastanawiałam się jak wykorzystać tę dekorację haha dopiero po długim czasie kombinowania zrozumiałam, że to są przylepce na elementy xD

Oto kartki

Niestety kolory są jakieś blade, a napis to już w ogóle, wierzcie mi na żywo wyglądały ładniej;P


Widać jak aparat zniekształca obraz, wszystkie kartki są jakieś wybrzuszone na środku, macie pomysł dlaczego tak się dzieje?


Nie miałam pojęcia do czego służą te białe zakładki, więc zrobiłam na nich napis ( blado wyszedł na zdjęciu). 


Te wszystkie jasne elementy były srebrne i błyszczały, Musicie sobie to wyobrazić;)


Monochromatycznie, ale mnie się spodobała właśnie taka:)


A tu wszystkie razem, wraz z kopertami, w których się potem znalazły:)


Która Wam najbardziej przypadła do gustu? Pozdrawiam:*




14 komentarzy:

  1. Mi zdecydowanie najbardziej podoba się ta pierwsza. Ma w sobie to cos;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba ta kwadratowa z choinką. Jest taka słodka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie sliczne, az czuc magie swoat. Ps. Chcialabym miec Lidla w swojej miejscowosci, bo czesto sa tam swietne przybory plastyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Faktycznie w Lidlu często można znaleźć coś fajnego:)

      Usuń
  4. Szkoda, że nie widziałam tego zestawu w Lidlu, chętnie bym sobie zakupiła :D Wszystkie ładne, ale ta czwarta chyba najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było wiele różnych zestawów, ciężko było się zdecydować;) Dziękuję:)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...