sobota, 31 grudnia 2016

Ostatni post w 2016 roku, pominięte rysunki, kilka informacji i kalendarz, który kupuje co roku

  Witajcie kochani, ten post będzie miał charakter informacyjno-podsumowujący przeplatany moimi rysunkami, których do tej pory nie pokazałam, a które powstały w roku 2016. Zapraszam:)

Akwarelowa scenka

   Dzisiejszy dzień jest dla mnie wyjątkowy, ponieważ ten rok był wyjątkowy. W tym roku przeprowadziłam się wraz z rodziną do nowego mieszkania, w którym mam nadzieję spędzimy już całe swoje życie (chyba, że na starość kupię domek w górach:)). Kupiliśmy samochód, więc jako mała podróżniczka mam zamiar korzystać z tego dobrodziejstwa i odkrywać więcej miejsc niż dotychczas. Dzisiaj mam zamiar zobaczyć widok z najwyższego punktu w Katowicach, Hałdy Kostuchna, mam nadzieję, że uda mi się zrobić fajne zdjęcia to się pochwalę:)

Diaboł


  Rok 2016 był także przełomowy jeśli chodzi o mojego bloga. Napisałam prawie cztery razy więcej postów niż w zeszłym roku, bardzo dużo rysowałam, pierwszy raz malowałam farbami, statystyki poszły w górę, ale przede wszystkim poznałam wiele wspaniałych blogów, które uwielbiam odwiedzać. Dziękuję wam za to, że byliście i jesteście ze mną, że mnie wspieracie, komentujecie i uczestniczycie w moim blogowym życiu:)

Dżin

   W tym miejscu pragnę przypomnieć, że jeszcze tylko dzisiaj możecie wysyłać prace na konkurs, który organizuje. Zdradzę, że jest bardzo mało uczestników, więc szansę dla każdego wzrastają, może jednak warto wysłać?:) TUTAJ znajdziecie szczegóły konkursu

Dzierzba

  Wiem, że odwiedzają mojego bloga osoby, które pasjonują się pisaniem, dlatego chciałam Wam  polecić jedną stronę, związaną z twórczością literacką.


Jest to organizacja non-profit promująca młodych twórców, którzy chcą się realizować pisarsko. Jeżeli masz talent, być może twoje opowiadanie zostanie opublikowane nie tylko na ich stronie, ale także w gazetce, którą publikują. Zapraszam:)

Na koniec pochwalę się swoim nowym kalendarzem. Czaromarownik, bo tak się on nazywa przyszedł do mnie w zeszłym tygodniu i z radością zacznę z nim nowy rok - 2017 :) Jeżeli nie wiecie jaki kalendarz kupić to mogę Wam ten polecić. Znajdują się w nim ciekawe artykuły dotyczące magii, zdrowia, horoskopy, wróżby i wiele innych, np. artykuły o olejkach eterycznych, feng shui czy amuletach i talizmanach. Są w nim mandale do pokolorowania, oraz sporo miejsca na notatki. Wadą może być rozmiar a5 i twarda okładka, przez co kalendarz jest ciężki. Mimo to i tak go noszę w torebce:D A wy jakie macie kalendarze?



W ten sposób kończę rok 2016, cieszę się, że znalazłam chwilę aby do Was napisać te kilka ostatnich zdań:) Życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku, szampańskiej zabawy i pomyślnego roku 2017 :D

13 komentarzy:

  1. Również życzę wesołego, pomyślnego roku. Aby był dla Ciebie i wielu innych najlepszym, jaki przeżyli. Aby każdy cieszył się wraz z rodziną i przyjaciółmi. Do zobaczenia w nowym, magicznym 2017!

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych sukcesów w 2017! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w nowym roku. Duzo weny tworczej i samych sukcesow artystycznych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Dioboł :D Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz wielki talent :) Udanego roku 2017!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje wszystkim za życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to udanego 2017!! Jeśli chodzi o organizację, ja nie przepadam za kalendarzami (mimo, że wyglądają tak świetnie), wszystko po prostu daję w gazetkę korkową i mam na widoku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chodziłam do szkoły też miałam tablice korkową, ale teraz kalendarz muszę mieć przy sobie w każdej sytuacji;)

      Usuń
  8. Ja bardzo chętnie będę dalej śledzić Twoje prace :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Diaboł wymiata! Najlepszego w nowym roku! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Diaboł jest świetny! Dzierzba też przykuła moją uwagę.

    Gratuluję mieszkania i samochodu. Dobrze mieć swoje cztery ściany, które można dowolnie urządzać. Ja pewnie jeszcze długo pomieszkam z rodzicami, ale mam nadzieję, że w przyszłości dorobię się domku na wsi, przy lesie :)

    Super kalendarz, pewnie pokusiłabym się na niego bo lubię magiczne klimaty, ale zdążyłam już kupić inny. Poza tym preferuję A6, bo lubię nosić go ze sobą wszędzie. Mam kalendarz w piękne jesienne wzorki:
    http://ecsmedia.pl/c/albi-polska-kalendarz-ksiazkowy-18-miesiecy-lesne-zwierzeta-b-iext38682139.jpg

    Życzę, by 2017 był równie dobrzy jak 2016, a nawet lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...