niedziela, 17 lipca 2016

AKCJA - "Moja Przestrzeń Twórcza"

   Wpadłam ostatnio na pomysł stworzenia akcji, w której pokazujemy swój warsztat od tzw. kuchni:) Każdy z nas, twórców, bez względu na to co robimy, musi mieć pewną przestrzeń przy której pracuje. Może to być biurko, stół, ławka, podłoga, oraz przybory, kto jak lubi. W dodatku podczas tworzenia towarzyszą nam często różne dodatkowe rzeczy, jak np. kawa, lub radio. Uważam, że bardzo fajnie byłoby zobaczyć jak inni organizują sobie swoją przestrzeń twórczą:)

Na czym polega akcja?

Robimy zdjęcie miejsca, w którym tworzymy. Bez aranżacji. Po prostu podczas np. rysowania, czy wyklejania robimy fotkę przestrzeni, która obejmuje naszą pracę. Jeśli pijesz wtedy kawę to niech też tam będzie. Jeśli masz wokół siebie mnóstwo "śmieci", nie sprzątaj ich specjalnie do zdjęcia. Niech to będzie prawdziwe i nie ustawione. Koniecznie na zdjęciu musi się znaleźć także praca, którą akurat wykonujemy. Bardzo mile widziany jest opis zdjęcia chociażby w kilku słowach:) akcja jest o tyle uniwersalna, że może w niej wziąć udział każdy kto coś tworzy, nie ma znaczenia, czy jest to rysowanie, malowanie, hand made, czy np. malowanie paznokci:)

Miło jeśli będziecie rozprzestrzeniać zaproszenia do akcji podając link do tego postu, ponieważ tu jest wszystko opisane:)

   Na wzór pierwsza pokarzę swoją Przestrzeń Twórczą. Tak zazwyczaj wygląda stół, kiedy rysuję. Akurat to jest portret ze zdjęcia w telefonie. Wiecie kogo ono przedstawia?:)


    Rysuję zawsze w tym samym miejscu, jest to zwykła ława w salonie, dlatego marzę o własnym biurku:) Jak widać leżą tu głównie kredki, jest też próbnik kolorów i podłużny, metalowy piórnik, do którego odkładam używane kredki. Jego pokrywka służy mi jako śmietnik;) Żadnych zbędnych trzeczy ponieważ nie lubię bałaganu w swojej pracy, bez względu na to co akurat robię. Zwykle rysuję wieczorem, więc nie ma kawy, ale zdarza się, że piję np. piwo;)

Jestem szalenie ciekawa waszych przestrzeni twórczych, więc zapraszam do dzielenia się nimi:)


28 komentarzy:

  1. Super akcja, jak tylko uda mi sie usiąść i porysować bede robic zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesz, że ci się podoba. Czekam z niecierpliwością na zdjęcia:)

      Usuń
  2. Genialny pomysł. Z chęcią zareklamuje ten post! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazywa się popDraw drawing pad. Znajdziesz go w empiku - tam go kupiłam. Ale było ich tam więcej, z wielu innych firm. Wzięłam ten tańszy, do ćwiczeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akcja bardzo fajna. Cóż... masz bardzo czyste i estetyczne miejsce pracy. Ja osobiście zawsze wokół siebie robię bałagan, bo wszystko muszę mieć jak najbliżej siebie.

    Ps. Rysunek cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podoba. Być może gdybym miała swój własny kąt to bym miała większy bałagan, bo nie musiałabym systematycznie wszystkiego zbierać i chować.
      Dziękuję:)

      Usuń
  5. Nie wiem, czy u mnie będzie to coś ciekawego, bo wolę mieć wszystko harmonijnie poukładane zamiast artystycznego nieładu ;) Obszar sztalugi też się liczy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie umieszczam na moim blogu żadnych akcji, łańcuszków, itp., ale dla mojej czytelniczki chętnie pokażę moje miejsce pracy:
    Zdjęcie 1 i Zdjęcie 2 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za link do fotek! Widzę, że też rysujesz późną porą. Zaciekawiła mnie ta deska, na której pracujesz. To jest jakaś specjalna deska dla rysowników? Bardzo by mi się coś podobnego przydało, lub coś mniejszego.

      Usuń
  7. Dziękuję za zaproszenie, ja tworzę głównie w weekendy więc jeśli sprawa będzie jeszcze aktualna to w przyszły
    weekend zobaczę co da się
    zrobić ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja nie ma ograniczeń czasowych i ilościowych:)

      Usuń
  8. Wspaniała akcja, chętnie wezmę udział! :D
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna akcja, postaram się cyknąć fotkę jak coś tworzę, choć ja tworzę w dziwnym miejscu, bo używam łóżka jako biurka xD Bardzo ubolewam, że nie mam biurka, mam tylko taki mały stolik, który jest za niski na rysowanie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem twój ból, własne biurko to coś o czym marzę.

      Usuń
    2. Kochana, wiesz jak wyglądają stoliki japońskie? :D Dostałam taki na 18-stke [moje życzenie] i tworzyłam na nim 3-5 lat, kolana cierpiały od siedzenia na podłodze, ale dało się żyć. Kocham ten stolik. Ale do czego dążę - nie ważne miejsce, ważne efekty. :D

      http://alexis-art.blogspot.com/

      Usuń
  10. Podpięłam się pod akcję i właśnie opublikowałam swój post. Strasznie mi się spodobał ten pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Skleroza moja zarobiła Ci również kolejny komentarz. Link do bloga podałam w odpowiedzi wyżej :D

      Usuń
  11. Fajna akcja. U ciebie miejsce jest bardzo uporządkowane. U mnie zawsze na biurku (i bez różnicy czy się uczę, czytam czy rysuję jest artystyczny nieład). Nie wiem czy się przylączę do akcji bo w najbliższym czasie będę poza domem, ale kto wie.
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się jak dziwadło z tym porządkiem, bo jednak jak na razie wszyscy pokazują mniejsze lub większe artystyczne niełady;)
      Nie widzę przeszkód żeby wsiąść udział kiedy indziej:)

      Usuń
  12. Na zdjęciu powyżej jest Targenor?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pomysł jest genialny! Dosłownie kilka minut temu dodałam posta z ta akcja :D
    http://claudia665.blogspot.com
    ^^ zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...