poniedziałek, 18 lipca 2016

Promarkery #3 - Szmaragdowa Kobieta, długopisy żelowe z Lidla i słoneczne kwiaty:)

   W weekend powstała kolejna praca wykonana markerami. Tym razem jednak miałam problem z  moim nowym cienkopisem Micron Pigma, który jak się okazało rozmazuje się w kontakcie z Promarkerami. Jako, że szkoda mi było lineartu to brnęłam w te rozmazywanie do końca starając się nie dotykać mazakami linii. Niestety nie zawsze mi się to udawało i potem musiałam jakoś zamalowywać brudno szare mazy. Uch.:/

   Kolory biżuterii to żelowe długopisy z Lidla i w tym miejscu zapowiadam, że są obecnie w dwóch różnych zestawach kolorystycznych po 6 sztuk za niecałe 5 zł, a za jakiś czas (wg. gazetki) pojawią się w jeszcze większym zestawie za około 17 zł. Te które mam podobają mi się, ponieważ wypływa koloru sporo i można go fajnie zmieszać z innym;) Paczka po prawej to cienkopisy i kosztowały niecałe 7 zł. Sprawdzałam, nie rozmazują się na kartce do markerów:)



  Co do samego rysunku to nie udało mi się pokolorować włosów tak jak chciałam, czasami markery ładnie się łączą, a czasami tak jakby się obraziły i robią nie potrzebne smugi;) Testowałam na tym rysunku biały żelopis i troszkę z nim poszalałam, nie mam jeszcze wprawy. Ale uczę się, uczę także wszystko powoli opanuję:)

A teraz rysunek:


Jeszcze na koniec pokarzę Wam jaki kawałeczek słonka udało mi się znaleźć ostatnio na łące. Miły akcent w te pochmurne dni:) Pozdrawiam:*


8 komentarzy:

  1. Praca piekna! Musialas sie niezle napracowac skoro wyszlo tak ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje;) Powiem szczerze, że ten obrazek powstał dosyć szybko, z resztą rysując markerami nie można zbyt zwlekać z kolorowaniem:/ Dużo więcej się napracowałam przy poprzednich portretach:)

      Usuń
  2. Przepiękna ta praca, wyszła tak lekko i delikatnie <3 Lubię połączenie zielonego z brązowym, jest takie naturalne :D
    Dziwne, że Ci tak bardzo ten cienkopis rozmazuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)
      No właśnie dziwne bo opinie miał dobre i miał się nie rozmazywać pod wpływem markerów:/

      Usuń
    2. Mi się rozmazuje, ale tak tylko delikatnie, wystarczy, że zrobię cienki lineart i po sprawie :/

      Usuń
  3. Wygląda ślicznie. Piękny profil i szyja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...