niedziela, 10 lipca 2016

Promarkery #2 - Sol i Villemo

  Ostatnie dni upłynęły mi na ćwiczeniach z  kolorowania markerami. Były chwile dobre i złe, kiedy miałam ochotę rzucić je w kąt bo wcale nie chciały się ze sobą łączyć, lub strasznie brudziły mi kartkę eh. Jednak się nie poddałam:) Powstały dwie ilustracje przedstawiające postacie z Sagi o Ludziach Lodu, Sol i Villemo.


Sol wyszła mi staro. Lineart był w porządku, ale cienie dodały jej + 15 lat:/ Podczas rysowania mocno poplamiłam kartkę markerem, ale zamalowałam to białym żelopisem i nie widać prawda?:)
Poza tym, kiedy kolorowałam okolice pachy to zamiast wziąć do ręki kolor blush to wzięłam czarny i zrobiłam jej piękną czarną plamę:) Na szczęście udało mi się to zakolorować.


Villemo wyszła dobrze, gdyby nie za krótka broda, ale już trudno, nie będę się jej zbytnio czepiać. Użyłam tu mniej kolorów i mniej cieniowałam, trochę nie potrzebnie wyżyłam się na szyi, miała być jaśniejsza.

Jeszcze kilka słów o funfiction. Nie obiecuje, że jutro pojawi się kolejny rozdział ponieważ będzie dłuższy niż dotychczas i jeszcze sporo mam do napisania.

Na dzisiaj to tyle, pozdrawiam :)


20 komentarzy:

  1. Rysunki wyglądają bardzo dobrze. Tak jak piszesz - nie widać żadnych plam na kartce.
    Szkoda, w każdym razie czekam cierpliwie na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne rysunki, Villemo moja ukochana bohaterka <3 jest prześliczna! Mam ochotę powrócić do sagi, ostatni raz ją czytałam z 3 lata temu i wiesz, że nawet nie dokończyłam jej , chyba zostały mi 3-4 tomy do zakończenia, także będę to musiala kiedyś nadrobić. (recenzentka-książek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Villemo to wdzięczna postać do rysowania:) Koniecznie dokończ kiedyś sagę, jestem ciekawa jakie będą wrażenia:)

      Usuń
  3. nie jestem ekspertem od rysunku, żeby oceniać
    ale mnie się podobają oba rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widac, ze bardzo starasz się tworzac prace. Nawet nie zauwazylam jakichkolwiek bledow dopoki o nich nie przeczytalam. I nie martw sie, ja to samo przyzywalam z prismacolorami, kiedy stwierdzilam , ze nie umiem nimi rysowac.

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda jest taka, że nie łatwo nimi rysować. Wymagają wprawy i cierpliwości, trzeba decydować dosyć szybko gdzie jaki kolor położyć, aby je zmieszać zanim marker wyschnie. To trochę męczące;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem ekspertem żeby się wypowiadać, ale drugi rysunek bardziej mi się podoba. nie mam oczywiście nic do pierwszego, tych przypadkowych plam o których pisałaś wogóle nie widać. ale ten drugi wyszedł ci tak lekko i jasno że miło się go ogląda. najlepsze są włosy(jak dla mnie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zastanawiałam czy ładniej mocne cienie czy lekkie:) Dziękuje za opinię. Nie trzeba być ekspertem, żeby się wypowiadać, ja też nim nie jestem:)

      Usuń
  7. Prześliczne rysunki widać że masz ogromny talent. jakie kolory markerów kupisz następnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Na pewno dwa odcienie czerwonego i dwa niebieskiego.

      Usuń
  8. Świetnie Ci idzie tymi markerami. Oby tak dalej, fajnie, że się na nie skusiłaś :D Do tego jesteś dowodem, że nie trzeba mieć miliona kolorów by stworzyć coś fajnego. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Udało mi się fajnie dobrać kolory:)

      Usuń
  9. A jak nie dziś, to kiedy? Z niecierpliwością czekam na następne części.. Ile ma tu mieć rozdziałów? Zrobisz z tego powieść? Zapowiada się ciekawie, ale jak na mój gust za dużo zagadek na początek... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jutro. Nie wiem ile będzie rozdziałów, ale jak wszystko dobrze pójdzie to będzie z tego coś w rodzaju powieści. Chodzi o to, że nie będę pisać w nieskończoność:)
      W rozdziale, który teraz będzie dowiecie się kto zdradził Ludzi Lodu:)

      Usuń
  10. Początkowo myślałam że ilustracje są robione kawą, ładne prace :)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na rysowaniu się nie znam, ale bardzo mi się te portrety podobają :) Szczególnie drugi, ta linia oczu, wow! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...