niedziela, 24 lipca 2016

Pokemony:D Moje ulubione stworki różnymi technikami

  Dzisiejszy post będzie o znanych chyba każdemu Pokemonach. Pamiętam dokładnie czasy, kiedy oglądałam je w telewizji, zbierałam i grałam w karty, oraz kolekcjonowałam " tazosy". Obecnie są kojarzone głównie z grą Pokemon Go, która mnie osobiście nie zainteresowała, ale wspomnienia powróciły i zapragnęłam narysować swoje ulubione stworki, w dodatku każdy inną techniką. Muszę przyznać, że są bardzo wdzięcznymi obiektami do rysowania:D Wszystkie powstały na kartkach a3 i nie starałam się idealnie ich przerysować, a narysować je troszkę po swojemu.

1. Ponita. Jest zdecydowanie moim ulubionym Pokemonem, pewnie ze względu na to, że kocham konie. Do jej wykonania użyłam kredek Polycolor Portrait. Niestety paleta tych kredek jest mocno ograniczona, szczególnie ciężko było zrobić tło, a uparłam się, że będzie takie a nie inne:)



2. Rapidash. Przemiana Ponity to mój kolejny ulubieniec. Ten obrazek wykonałam Promarkerami. Na koniec rozświetliłam go białą kredką, oraz białym żelopisem.



3. Scyther. Pamiętam, że karta z tym Pokemonem była jedną z moich ulubionych:) Narysowałam go kredkami akwarelowymi bez rozmywania.


4. Sandslash. Zawsze uważałam go za bardzo słodziutkiego:) Narysowałam go ołówkami co było ciekawym doświadczeniem, gdyż sięgałam po ołówki już bardzo dawno temu.


5. Lapraz. Jeden z nielicznych wodnych pokemonów, który mi się bardzo podobał. Być może dlatego, że wyglądem przypomina plejozaura, a ja jestem fanką dinozaurów;) Narysowałam go kredkami akwarelowymi, które rozmyłam wodą.



A tutaj wszystkie rysunki. Który podoba Wam się najbardziej? Macie swoje ulubione pokemony?
Pozdrawiam:)


10 komentarzy:

  1. Sandlash i Scyther wyszedł najlepiej.Osobiście nie przepadam za pokemonami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. namęczyłam się przy nim trochę:)

      Usuń
    2. Wow, to niesamowite, że każdego z Twoich ulubionych Pokemonów narysowałaś inną techniką! To świetny sposób na eksplorowanie różnych mediów artystycznych, a jednocześnie oddanie hołdu swoim ulubionym stworkom. Ponita, Rapidash, Scyther, Sandslash, i Lapraz – każdy z nich ma unikalny charakter, a Ty świetnie to uchwyciłaś.

      Jeśli masz ochotę na jeszcze więcej kreatywnej zabawy z Pokemonami, polecam zajrzeć na stronę z kolorowanki pokemon. Możesz tam znaleźć różne wzory do pokolorowania, co jest kolejnym fajnym sposobem na oddawanie hołdu tym ikonicznym postaciom. Trzymam kciuki za dalsze rysunkowe projekty i już nie mogę się doczekać, by zobaczyć, jakie inne techniki wypróbujesz w przyszłości!

      Usuń
  3. Ja sie wciągnęłam w pokemon go- wspomnienia odzywają ;-)
    Ja klasycznie Pikachu, Charmander i Meow :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, ale mi banan wszedł na twarz jak zobaczyłam ten post :) Wszystkie wyszły przecudnie! Najbardziej podoba mi się jak wyszedł Ci Rapidash, super działasz promarkerami i fajnie wygląda to ciemne tło. Też bardzo lubię laprasa i też zawsze przypominał mi plezjozaura :) Nie potrafię niestety wskazać ulubionego pokemona, tym bardziej, że mocno w nich siedzę i jest po prostu za duży wybór :"D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)Też było mi trudno wybrać tylko kilka:)

      Usuń
  5. Sandslash i Scyther najładniej wyszły. Rapidash wyszedł ci przepięknie promarkerami. Ja tak nie umiem mimo że mam ich parę :)

    porysownik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sandslash i Scyther najładniej wyszły. Rapidash wyszedł ci przepięknie promarkerami. Ja tak nie umiem mimo że mam ich parę :)

    porysownik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...