piątek, 21 października 2016

Inspiracje z okładki Sagi o Ludziach Lodu - porównanie rysunków z okładkami

    Hej kochani, nie mogłam się doczekać żeby ponownie się do was odezwać. Chciałabym dzisiaj  pokazać moje rysunki wraz z oryginalną okładką, czego wcześniej nie zrobiłam, nie wiem czemu:/
Zdjęcia porównawcze musiałam zrobić z lampą błyskową, bo wciąż jest szaro i ciemno, więc są troszkę prześwietlone, wybaczcie. Natomiast stan moich książek świadczy o tym, jak często ich używam;)

Rysunki pokażę w kolejności tomów, zaczynamy:)

1.  "Zauroczenie", tom 1




2. " Polowanie na czarownice", tom 2




3. "Otchłań", tom 3



4. "Tęsknota", tom 4




5. " Kwiat Wisielców", tom 16




6. " Zęby Smoka", tom 19




7. " Anioł o Czarnych Skrzydłach", tom. 25





Osobiście najbardziej podoba mi się Anioł o Czarnych Skrzydłach a najmniej Otchłań. A jakie jest wasze zdanie? Pozdrawiam:)

edit: Przypominam, że zbieram pytania do Q&A:)

32 komentarze:

  1. Przedostatni rysunek jest najlepszy, 5 ma trochę dziwną twarz, ale miałam zakrapiane oczy i nie wiele widzę XD. Mimo to wszystko wygląda świetnie (przez mgłę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedostatni narysowałam jako pierwszy:) Dzięki:)
      Czyżby to były krople rozszerzające źrenice zakraplane u okulisty?

      Usuń
  2. 4 i 1 najlepsze. Ślicznie rysujesz ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O Koteł :D
    Fajne zestawienie, widać jak dobrze oddałaś podobieństwo tych okładek.
    Ale kot i tak wygrywa wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, twoje rysunki podobają mi się bardziej niż okladki. Piekne! Ps. Zadam kilka pytan do Q&A:
    1. Czym zajmujesz sie na codzien, badz co studiujesz?
    2. Od kiedy rysujesz?
    3. Twoja ulubiona czesc sagi to...
    4. Czy czesto wchodzisz na stronę blogger.com ?
    5. Jaka jest twoja ulubiona technika i co najchetniej rysujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie wygląda Twoja Sol:D no cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie nie wyszła, ale cie cieszę się, że ci się podoba:)

      Usuń
    2. jeśli to Ci nie wyszło to ja nie wiem:D dla mnie to jest super:)

      Usuń
  6. Na prawdę Twoje okładki są lepsze :D Mnie najbardziej podoba się tom 19, ten cień na twarzy, klimat rysunku, po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. To jedna z moich ulubionych okładek, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobizna zachowana ;) Pozdrów kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Opowiedz o sobie
    2. Twój ulubiony zespół, film, książka i piosenka( podaj tak że 2 przykłady)
    3. Twój sagowy idol
    4. Jesteś wierząca?
    5. Skąd czerpiesz inspiracje?
    6. Ulubione zwierzę, miejsce?
    7. Talent, oprócz plastycznego?
    Pozdrawiam, Filip

    OdpowiedzUsuń
  11. "Polowanie na czarownice" i "Kwiat Wisielców". Ingrid wyszła niesamowicie!:D
    Q&A W jaki sposób natrafiłaś SoLL?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, czy widziałaś pytania wcześniej... :)
    Skąd jesteś?
    Jakie oprócz rysowania masz zainteresowania?
    Jakie jest twoje zdanie na temat homo, bi, trans i heteroseksualnych?
    Lubisz spędzać czas na dworze czy w domu?
    Pozdrawiam, Gosia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się czerwonowłosa z "Kwiata wisielców". Postać z ostatniego rysunku również wpadła mi w oko, tylko nie pasuje mi, że wszystkie 5 palców ma nad fletem, powinna mieć kciuki pod nim, żeby go utrzymać (chyba, że tak było na okładce, niestety nie widzę). Na pierwszym rysunku podobają mi się intensywne kolory.

    Dorzucę swoje pytanie: Jaka jest Twoja ulubiona książka/seria książek, nie licząc Sagi?

    Ja bardzo lubię książki, po których widać, że są używane; dlatego też dużo kupuję w antykwariatach :D
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, z tymi palcami to pewnie masz rację, nie mam teraz przy sobie książki, ale na pewno ona powinna mieć kciuk pod spodem;)
      W końcu książka to nie eksponat muzealny nie?:)

      Usuń
  14. Ten przedostatni rysunek.jest fajny. Twoja inspiracja diametralnie różni się od orginalu, ale nie wiem czy pasują do nastroju tej serii. Nie wiem, nie czytalam tych książek, ale twoj styl jest taki bajkowy... nwm, ale i tak baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, faktycznie moje rysunki mają inny nastrój i również uważam, że oryginały bardziej pasują, z resztą bardzo lubię te okładki:) Mój styl trochę nawiązuje do charakteru serii, ale nie tak bardzo jak oryginały:)

      Usuń
  15. 4 to mój faworyt, ale pozostałe też się prezentują bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne prace i pomysł z zestawieniem rysunków z okładkami:)) Wstyd się przyznać ale nie czytałem jeszcze tej sagi, chyba muszę nadrobić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Jaki wstyd? Najlepsze jest dzięki temu przed tobą:)

      Usuń
  17. świetny pomysł z okładkami -
    mnie najbardziej urzekły
    w Twojej wersji 1, 4 i 6

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...