czwartek, 27 października 2016

Jeździec bez głowy - czyli rysunek na Halloween 2016

    Już za kilka dni jedno z ciekawszych "świąt" w roku, czyli Halloween:D Nie wiem jak wy, ale ja dużo bardziej lubię to święto duchów niż Walentynki, Andrzejki czy np. dzień kobiet;)
Co roku wykonuje jakieś ozdoby halloweenowe i rysunki, ale w tym roku powstało ich dużo więcej gdyż planuje zrobić małą imprezkę dla dzieci;) Jeżeli czas mi pozwoli i się zmobilizuje to zdam z tego relacje i podsunę wam kilka pomysłów na przyszły rok:)

   Tymczasem skończyłam tegoroczny halloweenowy rysunek. Przedstawia Jeźdźca bez głowy w wersji żeńskiej:) Użyłam do tego Promarkerów i kredek, bardzo mi się podoba ta nowo przeze mnie odkryta technika. Format a5.



    Poniżej powstawanie rysunku w czterech krokach:) szkic, następnie kolorowanie markerami bez cieniowania, potem cieniowanie kredkami i pogłębienie kontrastu kredkami, głównie fioletową, czarną, białą i trochę żółtą:) Zdjęcia robiłam telefonem i nie widać na nich nasycenia kolorów, ale bardziej chciałam pokazać w jaki sposób pomieszałam techniki. Jest to dobry sposób, kiedy mamy mało kolorów markerów:)



To już czwarte Halloween na tym blogu, przypomnę poprzednie wpisy:
- Jak zorganizować Halloween
- Rysunek " Halloweenowa Sol"
- Halloweenowy baner

Jestem STRASZNIE ciekawa w jaki sposób Wy się bawicie w święto duchów, pochwalcie się pomysłami;)


38 komentarzy:

  1. Wow ! Masz talent kochana :) Wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rysunek, jak najbardziej w klimacie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace,pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, jak zawsze z resztą :) Muszę kiedyś wypróbować tej techniki, bo super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysunek bardzo ładny. Pomysł aby zrobić kobiecą wersję super ;) Ja tam do Halloween nic nie mam. Faktycznie jest o wiele lepsze niż dzień kobiet czy walentynki :) na Halloween nie robię żadnej imprezy tylko coś piekę. Ostatnio właśnie zrobiłam kapelusze wiedźmy. Też fajnie jest zrobić jakąś charakteryzację :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:D Ja nie umiem piec:P Myślę właśnie cały czas czy się przebrać czy nie:)

      Usuń
  6. Uwielbiam film "Jeździec bez głowy" :) Twój rysunek jest mega fajny. Imprezy Halloween są super, ale niestety czasochłonne, a ja ostatnio z tym czasem jestem na bakier. Chyba nie uda mi się zorganizować imprezy takiej jak kilka lat temu. Wrzuć fotki na bloga, chętnie zobaczę, co wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go uwielbiam:D Dziękuję, faktycznie są czasochłonne ale to wielka przyjemność:)
      Wrzucę ale to nie będzie nic bardzo ciekawego:)

      Usuń
  7. Świetny rysunek! Ta technika cieniowania daje bardzo fajny efekt.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat wczoraj widziałam "Jeźdźca bez głowy" i wprost zakochałam się w klimacie tego filmu. Dlatego też rysunek bardzo mi się spodobał (zwłaszcza głowa konia oraz klimat tworzony przez księżyc).
    Łączenie technik daje wiele możliwości, fajnie to wykorzystałaś.
    Ja w Halloween nie robię nic szczególnego, ale i tak wolę klimat tego święta od przesyconych różem Walentynek :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam to dawno temu, uwielbiam ten film, szkoda, że nie wiedziałam że leci:/
      Dziękuje, nigdy wcześniej nie próbowałam łączyć technik, dziwne, że nie przychodziło mi to do głowy;p

      Usuń
  9. Teraz bardzo dobrze widać Twój sposób kolorowania. :)
    Fajny efekt uzyskujesz.
    Bardzo łady obrazek. Taki nastrojowy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to po raz pierwszy tak kolorowałam, ale na pewno nie ostatni:) Dziękuję:)

      Usuń
  10. Rysunek wyszedł Ci świetnie. Niedawno oglądałam film i muszę przyznać, że oddałaś klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kurcze wszyscy go teraz oglądali tylko ja nie..;)

      Usuń
  11. Przerażające ;) i fantastyczne zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz talent piękny! :) Ja spędziłam czas z filmami ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...