poniedziałek, 19 września 2016

Kolorowanka #3 - Gejsza

  Pisałam kiedyś, że będę tworzyć kolorowanki ukazujące różne stroje ludowe, charakterystyczne dla danego regionu. Była już Indyjska Księżniczka, oraz Słowiański Strój Ludowy, a teraz zapraszam na podróż do Kraju Kwitnącej Wiśni, gdzie po miękkiej trawie dumnie kroczy Gejsza:)
W stroju niemal każdej Gejszy zdecydowanie dominują wzory kwiatowe, ale można też dostrzec motyw trawy i liści. Na wachlarzach leżą wiśniowe kwiaty, a we włosach mają kwietne stelaże:)

Zostawiam Was z moją Gejszą, mam nadzieję, że się spodobała:) Macie może pomysł na inną kolorowankę ukazującą jakiś fajny, wzorzysty strój ludowy? 

Pozdrawiam:)



17 komentarzy:

  1. Wyszło znakomicie!!! Doskonale oddałaś klimat Nipponu :)

    Proponuję teraz przenieść się na inny kontynent i uwiecznić Pocahontas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!:D
    Chyba czytasz mi w myślach XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, ale moją ulubioną kolorowanką i tak jak na razie jest Indyjska Księżniczka <<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Za bardzo zachodnie wzory jak na kimono. Moją ulubienicą także na razie jest Indyjska księżniczka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie znam się;) Narysowałam to inspirując się różnymi zdjęciami Geisz:)

      Usuń
  5. Świetna kolorowanka. TAAK!!! Pocahontas!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już nie mam wątpliwości ci narysować:) Dziękuję:)

      Usuń
  6. Wygląda cudownie *.*
    Wydaj kiedyś kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) ciekawe czy dużo jest roboty z wydaniem takiego czegoś...

      Usuń
  7. Swietna kolorowanka. Mi najbardziej podobala się ta słowiaanska, ale ta tez jest ok. Czekam na pocahontas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna :) Może te klasyczne, chińskie sukienki? Albo po prostu jakieś księżniczkowate, myślę, że miałabyś tu spore pole do popisu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wzory, bardzo dużo szczegółów. Rysunek zdecydowanie sprawdziłby się jako kolorowanka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te szczegóły! ♥_♥
    Pięknie Ci to wszystko wyszło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...