wtorek, 13 września 2016

Manga poraz pierwszy - Misaki Ayuzawa, czyli Kaichou wa maid sama!

   Ten post będzie bardzo nietypowy, gdyż do tej pory nie pokazywałam na blogu żadnej pracy w stylu mangowym. Powód jest prosty, do tej pory nie rysowałam mangi. Jedyną styczność z tym tematem miałam w liceum, kiedy czytałam "Wspomnienia Demona" i zarysowywałam pamiętnik wizerunkami Eclipsa;) Jeśli zaś chodzi o Anime to w podstawówce oglądałam Sailor Moon, ale to nic nadzwyczajnego, a potem widziałam kilka filmów pełnometrażowych. Podobały mi się, ale nie szukałam więcej i jakoś mnie nie inspirowały do rysowania...aż do teraz.

  Podejrzewam, że największy wpływ na moje zaznajomienie się z tematem miałyście Wy i Wasze blogi. Niemal na każdym kroku oglądam mangowe prace i widzę króciutkie anime i zastanawiam się, co jest w tym takiego fajnego, że niemal każdy nowy blok, który oglądam ukazuje tę japońską sztukę. Tak więc odpaliłam youtuba i zaczęłam przeglądać top 10, top 50, top anime romans, top anime demons itd itp. Ale żadna z tych kultowych propozycji nie przyciągnęła mojej uwagęi. Pomyślałam, że to znak, anime nie jest po prostu dla mnie. Dałam jednak sobie jeszcze jedną szansę i postanowiłam przebrnąć przez przynajmniej jeden cały odcinek jakiegoś pierwszego lepszego anime. Odpaliłam Kaichou wa maid sama!. Była godzina 21, a skończyłam oglądać o 1,30 w nocy po jedenastu odcinkach. Te anime mnie totalnie wciągnęło. W nocy mi się śniło. Następnego dnia obejrzałam kolejne pięć części, a potem w nocy znowu mi się śniło. Czuję się jakbym była w anime, serio. To jest ta magia japońskich filmów animowanych, teraz już w nią nie wątpię:D

  Musiałam uwolnić z siebie tą obsesję, więc przelałam ją na papier. w ten sposób powstał mój pierwszy mangowy obrazek. Przedstawia główną bohaterkę ww anime - Misaki Ayuzawa. Rysowanie jej to była przyjemność:)


Rysunek wykonałam w szkicowniku kredkami Polycolor z K-I-N, oraz częściowo Mondeluz. Czas około dwie godziny.


   Jeszcze kilka słów o fabule. Historia rozgrywa się wśród licealistów szkoły, do której uczęszczają głównie chłopcy. Przewodniczącą tego liceum jest Misaki, której marzeniem jest szkoła koedukacyjna, w której dziewczyny będą czuły się równe chłopakom i bezpieczne. Misaki jest bardzo surową, twardą i nienawidzącą mężczyzn prymuską i bardzo zależy jej na swojej i szkoły reputacji. Z tego powodu ukrywa przed wszystkimi pewną tajemnicę. Misako po szkole pracuje w restauracji, gdzie przebiera się w fartuszek i zamienia w uprzejmą, słodką pokojówkę gotową usługiwać z uśmiechem każdemu, kto wejdzie.
Misaki przeżywa koszmar, kiedy najpopularniejszy chłopak w szkole- Usui, odkrywa jej tajemnicę. Na domiar złego przyczepia się do dziewczyny wyraźnie nią zainteresowany. Misaki traktuje go jak piąte koło u wozu i na każdym kroku daje mu do zrozumienia, żeby się od niej odczepił. Nie potrafi mu zaufać i nie wierzy w miłe słowa, ani gesty które Usui śle pod jej adresem. Pytanie, które nasuwa się od razu po pierwszym odcinku to "Czy Usui'emu uda się roztopić lód w sercu Misaki i ona wreszcie go zaakceptuje i doceni jego zainteresowanie, czy mu zaufa?", bo za szczere uczucia tego chłopaka jestem pewna;)
Seria jest romantyczna, pełna humoru i narysowana ładna kreską, jest w niej wszystko to, co lubię:)

Jeżeli miałabym się doszukiwać minusów, to może trochę zbyt dużo pokazują rysunków w takim stylu...prześmiewczym, nie wiem jak to nazwać, np. że zamiast normalnej postaci jest biały kokon z głową tej postaci;) Poza tym Usui to typ IDEALNY, cały czas patrzę na niego jak na superbohatera, mógłby być trochę bardziej jak nastolatek;)

Rysunek Usuiego znajdziesz TUTAJ

Jest jeszcze jeden plus oglądania anime, jestem od tej pory weselsza:)

Jak Wam się podoba rysunek? Znacie może to Anime? Pozdrawiam:*


15 komentarzy:

  1. Koleżanka raz mi o tym powiedziała, wszem i wobec ogłaszam, że to anime powinno się znaleźć na 1 miejscu Top 10 najgłupszych anime.
    Misaki, jak zawsze wygląda zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doukaa please can you keep my secreeet,..

      Usuń
    2. No coś ty, serio??:D Mi się bardzo podoba, może nie jestem wymagająca ale świetnie się przy tym bawię;)

      Usuń
    3. Autorka musiała mieć niezłe doświadczenia jeśli chodzi o fabułę XD

      Usuń
  2. Też to oglądałam :"D Jedno z fajniejszych i zabawniejszych anime shojo jakie widziałam. Praca super, fajnie odwzorowałaś styl anime i te rozbłyski światła fajnie nadają taki mangowy charakter :D Wiem, że bardzo chciałaś narysowałaś coś mangowego, ale uważam, że fajnie by też wyszła bardziej w Twoim stylu, byłoby ciekawiej ^^ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Usui mam zamiar narysować po swojemu, a tutaj bardzo chciałam spróbować narysować typowo mange;)

      Usuń
  3. Wygląda bardzo dobrze, może spróbujesz kiedyś narysować mangę promarkerami, gdy będziesz miała wystarczającą ilość kolorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, nawet dałoby radę z tymi kolorami co mam, tylko przydałaby mi się cieńsza końcówka markera. Dziękuję;)

      Usuń
  4. Jeżeli lubisz mangę, anime, to może praca z promarkerami ci się spodoba? https://www.youtube.com/watch?v=-FX72H_zVGI

    Nie ukrywam, że styl mangowy bardzo mi się podoba, sama jednak nie mam co niego jakoś cierpliwości. A więc podziwiam, bo praca piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam już kiedyś ten filmik, nie wiem czy potrafię tak ładnie połączyć kolory ale chętnie spróbuje. Dziękuję:)

      Usuń
  5. Jak tak teraz myślę to nigdy nie obejrzałam więcej niż jednego odcinka jakiegokolwiek anime. Rysunek moim zdaniem świetny, bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rysunek! Witamy w mangowej krainie rozmaitości, gdzie jest wiele ciekawych historii i bohaterów do odkrycia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...