niedziela, 11 września 2016

Na czarnym papierze #1

   Przy okazji ostatniego podsumowania miesiąca zauważyłam, że spodobały się Wam moje rysunki wykonane białą kredką na czarnym papierze. Bardzo mnie to zmobilizowało do stworzenia kilku nowych prac, które dzisiaj Wam z przyjemnością pokarzę:) Wszystkie rysunki powstały na podstawie zdjęć z Pinteresta, więc pod każdym umieszczę link do zdjęcia, na którym się wzorowałam.

   Rysunki umieściłam wg. kolejności wykonania, czyli od najstarszego do najnowszego, zapraszam do oglądania:)









Na czarnym tle mojego bloga widać, że papier mógłby być jeszcze bardziej czarny:/ Wszystkie rysunki prócz dwóch pierwszych są rozmiaru a5, ponieważ szkoda mi kartek. W bloku mam tylko 10, a już widzę, że takich rysunków będzie więcej;) Na szczęście kartki są grube i mogę rysować z dwóch stron:) Poza tym użyłam białej kredki Derwant Colursoft, oraz gdzie nie gdzie białej, suchej, pasteli, oraz białego żelopisu. Tam gdzie dodałam kolor użyłam kredek akwarelowych K-I-N Mondeluz.

Moim faworytem jest dziewczynka, a który rysunek Wam najbardziej się podoba? Pozdrawiam:)



 

30 komentarzy:

  1. moim też dziewczynka, ten obrazek po prostu jaśnienie ale koty też są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, moimi faworytami są koty :) Ta dziewczyna zasłaniająca twarz dłońmi też wyszła bosko! :D Taka mała uwaga ode mnie, dodałaś dwa razy to samo źródło przy kotach :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, koty są bardzo wdzięczne do rysowania:) Dzięki za uwagę, jak tylko będę przy laptopie to to poprawie:)

      Usuń
  3. fantastycznie! a przedostatni rysunek (z dziewczynką) jest niezwykle klimatyczny! oceniam go bardzo, ale to bardzo wysoko, bo zaskakuje świetnym warsztatem (wygląda, jak oryginał!) i klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koń najlepszy! Ta pierwsza praca też piękna. Jeśli mogę coś podpowiedzieć rysowanie z dwóch stron kartki. Wtedy rysunki nie wyglądają zbyt estetycznie :/. Tak to to super i jestem ciekawa następnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kartki są tak grube, że nie widać różnicy miedzy jednostronnym a dwustronnym rysowaniem. Jednak poważniejsze prace zawsze robię jednostronnie:) Dziękuję;)

      Usuń
  5. Ten przedostatni jest mega.
    Nie mogę wyjść z podziwu, że wychodzi Ci to tak pięknie.
    Mi niestety ostatnio brakuje czasu na rysowanie i na cokolwiek innego :c
    Pozdrawiam
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      Wielka szkoda, że brak ci czasu, brakuje mi twoich wpisów:( Życzę ci więcej wolnych chwil:*

      Usuń
  6. Ten kociak z żółtymi oczami - genialny! Lubię prace wykonane na czarnym papierze, bo mają niesamowity klimat. I takie detale jak te oczy właśnie są wtedy tak pięknie wyeksponowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym klimatem, w dodatku na prawdę nie trzeba wielkich umiejętności by stworzyć taki klimatyczny obrazek, dziękuję:)

      Usuń
  7. Jestem kociarą, a więc oba kociaki podbiły moje serduszko. Widzę, że kredka firmy Derwent ci służy, bo rysunki przepiękne. Czekam na więcej! :"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ta kredka to cudo, na tą chwilę nie wyobrażam sobie jej nie mieć, nie tylko przy rysowaniu na czarnym papierze, ale ogólnie, dzięki:)

      Usuń
  8. Kiedy nowy rozdział Fanfiction? :( Brakuje mi go...
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jeszcze, na razie próbuje napisać plan wydarzeń. Mogłabym zacząć pisać już, ale nie wiem czy dałabym radę pisać raz w tygodniu, raczej rzadziej. Postaram się z tym sprężyć:)

      Usuń
  9. Postacie wyglądają pięknie, gdy światło jest takie oszczędne i modeluje je tylko z jednej strony.
    Dwa pierwsze rysunki i przedostatni najbardziej wpadły mi w oko :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśle o tym świetle następnym razem. I może coś mrocznego się znajdzie, dziękuję:)

      Usuń
  10. Wszystkie są piękne ale mi chyba najbardziej podoba się pierwszy i koty :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczynka jest niesamowita! Bardzo podoba mi się jeszcze koń :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczynka jest niesamowita! Bardzo podoba mi się jeszcze koń :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Niesamowity efekt, szczególnie przedostatnia praca wyszła naprawdę cudnie.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniały efekt - kocham ciemne tła -
    od lat moje collage są właśnie na
    czarnym tle - wtedy każdy szczegół
    nabiera niesamowitego wyrazu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, czarne tło daje niepowtarzalny efekt kontrastu, z którym często ma się problem na białym papierze, dziękuje:)

      Usuń
  15. Jeju, jakie to jest cudne! Moi faworyci to kot i kobieta, ale wszystkie są świetne :) Nie mogę oderwać wzroku! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...