sobota, 3 września 2016

Sierpniowe zakupy: m.in: farby do ceramiki, bloki i markery

 Dzisiejszy post będzie podsumowaniem tego, co udało mi się kupić w sierpniu, ale niestety nie były to do końca udane zakupy. Chociaż jest też kilka rzeczy, z których jestem bardzo zadowolona, także zapraszam na krótkie recenzje:) Wszystkie wymienione przedmioty zamówiłam przez internet, w tym samym sklepie co ostatnio.

 Kredka Colursoft Derwent White cena: 4,15 zł - Ta kredka była u mnie na wishliście bardzo długo ponieważ nie potrafiłam jej kupić stacjonarnie. Czytałam opinie, że jest bardzo ładnie pigmentowana i się z tym zgadzam. Pięknie rozjaśnia kolory i ma mocne krycie, co można było zobaczyć na moich rysunkach na czarnym papierze.



Szkicownik Canson Art Book One spirala a5, 14 zł - O tym szkicowniku pisałam już TUTAJ, więc podsumuje tylko, że warto:)



Chciałam spróbować swoich sił w malowaniu ceramiki, więc kupiłam farby i mazak;

Farby do porcelany 10 x 4 ml Classic Opaque , 23,15 zł - To jest ten czarny charakter moich zakupów. Pomijam już fakt, że jedna z farb była niemal pusta i zepsuta. Po wyjaśnieniu sprawy drogą mailową, dostałam zwrot kasy za cały komplet. Bardzo dobrze, bo farby moim zdaniem są złej jakości i nie polecam ich nikomu, mogą tylko dzięki temu zrazić do malowania. Źle kryją nawet przy kilku warstwach. Poza tym podobno zostały wycofane.
Zanim się położy kolejną warstwę należy odczekać min. godzinę.
W celu utrwalenia rysunku należy naczynie wypiekać przez 30 min. w temp. 150 st.

Może znacie jakieś farby tego typu, które możecie mi polecić?


Pisak do ceramiki Armerina darwi  czarny,  10,30 zł - W opisie przeczytałam, że robi kreskę o grubości 2 mm, ale lekko przyciskając można osiągnąć 1 mm. Pisak ładnie kryje, tylko co jakiś czas trzeba go "napompować". Teraz kupiłabym cieńszy, ale produkt ogólnie fajny:)
Nie trzeba go wypalać w piekarniku, schnie w kilka godzin, a po 48 jest utrwalony.



kredki akwarelowe kin czarne x2, 1,85 zł - Kupiłam od razu dwie sztuki, bo ta kredka schodzi mi bardzo szybko.

blok rysunkowy canson 120 g, 25 kartek 6,10 zł ma białe, bardzo delikatnie fakturowane kartki.

Blok techniczny czarny, Canson, 160 g, 10 ark. 3,60 zł. Od dawna chciałam spróbować swoich sił w rysowaniu na takich kartkach. Mogłyby być trochę bardziej czarne, ale ogólnie ok:)




Promarker Letraset - Winsor & Newton 9.90 soft peach - Przyda mi się w kolorowaniu twarzy
Promarker Letraset - Winsor & Newton czarny - Mój pierwszy zużyty marker:)




    Powoli kończy się lista rzeczy, które chciałam kupić. Pozostaje mi jeszcze kilka kolorów markerów, ale z tym się nie spieszę, bo zauważyłam, że rzadko nimi rysuje, oraz przybory do malowania akwarelami. Zdaje sobie sprawę z tego, że będzie to spory wydatek i dlatego wciąż się zastanawiam, czy na pewno chcę nimi malować. Farbami nie maluje w ogóle i jest to jedyna technika, do której nigdy mnie nie ciągnęło, ale bardzo mnie inspirują akwarelowe obrazy, które pokazujecie w postach i jak je widzę, to też chcę takie zrobić i żałuję, że nie mam od razu pod ręką farb, kartek i pędzli...No cóż, poczekam jeszcze do kolejnej wypłaty i chyba kupię, żeby dać upust tej pokusie;)

Myślę nad zmianą sklepu internetowego, możecie mi polecić jakiś godny zainteresowania internetowy sklep plastyczny?

Pozdrawiam:*


16 komentarzy:

  1. Fajne zakupy :) Co do akwareli, to może kup sobie na początek coś tańszego, tak żeby tylko sprawdzić czy to to :) Jak Ci się spodoba malowanie, to wtedy kupiłabyś sobie coś porządniejszego. Dużo osób poleca te akwarele z Astry, są taniusie, kosztują chyba z 10 zł a są niegłupie :) Sklepu niestety nie polecę, bo sama szukam takiego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam właśnie żeby kupić jakieś tanie akwarele ale boje się że kiepska jakość zrazi mnie do malowania. Sprawdzę na necie te z Astry, dzięki:)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawi mnie ta biała kredka i bloki. Szkoda, że na razie nie chcę sobie pozwolić na kolejne artystyczne zakupy. Uwielbiam czytać tego typu notki, ich jedyna wada jest taka, że potem sama szukam przyborów w Internecie, by nacieszyć oczka xd. Moge spytać, przez jaki sklep zamawiałaś?

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam na www.szal-art.pl ale na 3 zamówienia dwa były nie wypałem:/ Co prawda dogadałam się z nimi, ale zmarnowałam na to troche czasu, nie wiem czy następnym razem u nich będę zamawiać.

      Usuń
  3. Witaj, pytałaś u mnie o to na jakim papierze powstał rysunek. Papier to kartka ze szkicownika artystycznego A4, 120g :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja żałuje ze u mnie nie ma sklepu plastycznego...
    Muszę zamówić skądś kredki coloursoft, (takie moje małe marzenie<3, ale bardzo chciałabym biała kredkę) tylko szkoda mi zamawiać paczki dla jednej rzeczy :(
    Promarkery bardzo mi sie przydają i często wykorzystuje je jako bazę dla kredek w portretach.
    Pozdrawiam!
    http://pasjenikki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są sklepy plastyczne, ale np. kredek coloursoft nie ma, tak samo jak Promarkerów, więc i tak zamawiam przez internet. Faktycznie dla jednej rzeczy nie opłaca się zamawiać, ale warto się zastanowić czy nie ma akurat czegoś co się przyda;)
      Muszę wypróbować ten patent z markerami jako podkładem pod kredki:)

      Usuń
  5. Widzę, że coraz osób sięga po promarkery - super! :) Są świetne. Ja niestety nie mam w mieście sklepu plastycznego i do wyboru pozostają mi jedynie zwykłe papiernicze, w których asortyment jest raczej bardzo okrojony :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Matejko nie ma Promarkerów, są jakieś Koreańskie markery, a w Paper Concept są po 11.90, a przez sklep internetowy są za 9.90, przesyłka się zwraca po 3 sztukach.

      Usuń
  6. Promarkery to coś, co bardzo chciałabym mieć, ale wciąż szkoda mi pieniędzy :D

    Ja dosyć często korzystam z usług sklepów internetowych. Tak na szybko mogę wymienić szal-art.pl, artequipment.pl i plastycznie.pl. W każdym kupowałam kilkakrotnie i nie miałam nigdy żadnych problemów. Bardzo lubię plastycznie.pl, bo jest tam dość tanio i dają gratisy, ale niestety asortyment nie jest zbyt szeroki i brak wielu popularnych marek. W artequipment kupowałam materiały malarskie, więc na temat markerów czy kredek się nie wypowiem.

    Pozdrawiam i życzę następnych w pełni udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zobaczyć co oferują w plastyczne.pl:)
    No to ja mam chyba pecha, bo na 3 zamówienia w szal-art z dwoma było coś nie tak:/
    Również pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Posiadam ten sam pisak do ceramiki. Trzy dni temu ozdobiłam nim kubek i muszę, z przykrością stwierdzić, ze nie tego się spodziewałam. Farba schodzi przy lekkim potarciu. Zwłaszcza boczne elementy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, moje napisy się trzymają, kubek myje codziennie kilka razy, ale sprawdziłam teraz i faktycznie można go zdrapać paznokciem!:( Kurde, wielka szkoda:/

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...