sobota, 10 września 2016

Podaj Dalej Challenge od Antie

   Z przyjemnością pokarzę Wam dzisiaj mój drugi Podaj Dalej Challenge, tym razem w roli głównej postać narysowana przez Antie z bloga Antie's Art. TUTAJ jest link bezpośrednio do jej rysunku. Co prawda nie zostałam nominowana, ale Antie poprosiła mnie o narysowanie jej bohaterki, na co ja się zgodziłam z przyjemnością, gdyż jestem wielką fanką tego challenga:D

 W poprzednim poście pokazywałam Wam szkic, ale umieszczę go tu jeszcze raz, aby historia była pełna:)



    Następnie zdjęcie pracy prawie skończonej. Jak widać ponownie siedzę na placu zabaw i rysuje na kolanie, na szczęście sytuacje ratuje twarda okładka, która dobrze podpiera rysunek;) Tak na marginesie ławkę obok siedziała dziewczyna, która też coś rysowała, aż miałam ochotę do niej podejść i zapytać co rysuje;)


    Wreszcie ukończona praca. Muszę przyznać, że jestem z niej na prawdę zadowolona:) Wielką frajdę sprawiało mi kolorowanie włosów, gdyż uwielbiam taką nienaturalną kolorystykę fryzury.
Jako, że nie byłam oficjalnie nominowana, to swojej OC nie zrobiłam, może innym razem, pozdrawiam;*



14 komentarzy:

  1. Bardzo ładna. Najbardziej podobają mi się włosy wyszły tak bajkowo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy faktycznie bajkowe. Rysunek wyszedł super, bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła ślicznie :D Naprawdę świetnie operujesz kredkami, włosy i cienie na ubraniu wyszły Ci rewelacyjnie. Jeszcze raz dziękuję Ci, że zgodziłaś się narysować moją postać. To naprawdę niesamowite jak patrzy się na ewolucje jednej postaci rysowanej przez kilku artystów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że ci się podoba, bardzo przyjemnie m się tę kosmitkę rysowało:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam szalone kolory na włosach, zwłaszcza różowe, jakoś najlepiej mi się różowe koloruje :D Super działasz kredkami a całość oczywiście wyszła jak zawsze świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, różowe są świetne, ale odcienie błękitu też są super:) Dzięki:)

      Usuń
  6. Piękny rysunek. Uwielbiam takie kolorowe rzeczy jakie rysujesz :) masz niepowtarzalny styl rysowania. Ja bym niegdy nie umiała stworzyć czegoś takiego. Apropos, u mnie większość prac powstała poniewaz coś mi się przyśniło lub na matematyce przysnelam i coś sobie wyobrażam. A w Twoim przypadku co ma ten wpływ? W sumie może zrobilabys Q&A? Chętnie bym dowiedziała się o Tobie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Moje rysunki zazwyczaj powstają po przeczytaniu jakieś książki, lub po szperaniu na Pintereście. Bardzo często mam ochotę rysować, kiedy przeglądam inne blogi artystyczne:)

      Co do Q%A to nigdy o tym nie myślałam, wątpię żeby było do mnie wiele pytań, ale chętnie odpowiadam na wszystkie w komentarzach;)

      Usuń
  7. Piękna praca! Włosy wyszły ci fantastycznie. Czekam na więcej twoich rysunków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie narysowałaś. Bardzo podoba mi się cieniowanie na włosach i różowo-fioletowe refleksy na bokach twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...