sobota, 24 września 2016

Podaj Dalej Challenge od Jula Lou

   Wreszcie skończyłam kolejny challenge, tym razem nominowała mnie JulaLou, której bardzo za to dziękuję :* Wszystkie poprzednie challenge wykonywałam kredkami, więc tym razem postanowiłam namalować digital painting. Z tego powodu rysowałam to tak długo, ale moim zdaniem poświęcony czas był wart efektu końcowego. Z resztą oceńcie sami:)



Kilka etapów powstawania


Drugą część challengu będzie w innym czasie, kiedy znajdę chwilę na wymyślenie jakieś postaci. Mam nadzieje, że nie będziecie długo czekać, pozdrawiam:)

37 komentarzy:

  1. Wooow. Było warto efekt jest...mowę mi odebrało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to... piękne. Masz naprawdę niepowtarzalny styl, tego się nie da powtórzyć... Nie wiem co powiedzieć... takie to piękne...

    Pozdrawiam!
    porysownik.blogspot.com KLIK
    zakacik-bloggerki.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow:O piękna praca. Nie wiem ile przy tym spędziłaś czasu, ale było warto. Efekt końcowy jest prze-pię-kny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooooł...kobieto! Co ty żeś stworzyła. Przepiękna praca i te włosy...to piórko...ta sówka. <3
    Wszystko idealne!
    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się starałam, cieszę się, że się podoba:)

      Usuń
  5. Pięknie! Bardzo podoba mi się koncept z "połączeniem" twarzy sowy i dziewczyny. Ogólnie śnieżny klimat pasuje do tej postaci.
    Naprawdę bardzo udana praca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki koncept widziałam kiedyś na Pintereście, była tam kobieta i ryba w takim właśnie zestawieniu:) Dziękuję:D

      Usuń
  6. Ojaaaaa wyszło Ci przepięknie! ;U; Dla mnie to jest praca 10/10 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. WoW! To jest po prostu niesamowite. Nic dodać, nic ująć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Efekt jest przepiękny, z pewnością warty zachodu. Po prostu cudne!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rysunek jest obłędny, nigdy nie ciągnęło mnie do grafiki, ale ty robisz to nieziemsko. Oczywiście zostaje na tym blogu na dłużej.
    Jeśli chcesz zobaczyć mój blog to bardzo zapraszam
    http://nikart-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Hej :) :* Twoje prace sa cooooraz piękniejsze, jestem zachwycona tym obrazkiem, jest prześliczny i taki baśniowy:> Chętnie powiesiłabym go sobie na ścianie hihi :D Co do mojego bloga o Sadze to cóz... chyba podczas nieuwagi go skasowalam bo hurtowo kasowalam swoje stare blogi, ktorych nie prowadzilam wiec tylko kliknelam ''usuń'' i nawet nie zaglądalam na niego, wiec prawde powiedziawszy nawet nie wiem co tam było, zapomnialam nawet co tam pisalo.. obecnie nie ma dla mnie sensu prowadzenie bloga o sadze, gdyz nie czytalam jej od tak dawna... ale mam na uwadze powrocenie do niej i wtedy z pewnoscia zrecenzuje ja na swoim blogu. No coz.. nie kazdy jest tak wytrwały w prowadzeniu swojego bloga jak TY! Podziwiam Cie za tę wytrwalosc ja niestety mam słomiany zapał...
    Pozdrawiam!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dziękuje bardzo:)
      Co do twojego sagowego bloga to wielka szkoda, aczkolwiek rozumiem cię.
      Powiem ci szczerze, że co jakiś czas przeszukuje internet w poszukiwaniu jakiegokolwiek aktywnego bloga dotyczącego Sagi o Ludziach Lodu i niestety takiego nie ma:/ Nawet fora już nie działają, jedyne aktywne znalazłam Szwedzkie, nawet tam sporo popisałam, ale mój tłumacz Google bardzo kiepsko tłumaczy teksty:/
      Marzy mi się znalezienie takiego bloga, który dopełniałby ten mój, na którym byłyby zdjęcia wyobrażeń i różne dyskusje...czuje się osamotniona w tym sagowym świecie;)

      Usuń
  11. Genialny pomysł na jedno oko sowy, a drugie człowieka. Piękna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki:)Widziałam coś podobnego kiedyś na Pintereście, ale nie umiem tego teraz znaleźć...

      Usuń
  12. Mega!
    Zakochałam się w tej pracy.
    Świetny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jeny, jakie cudo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gralach i Moshi dziękuje, to bardzo miłe:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt końcowy - Wooow *-* Po prostu nie umiem opisać słowami tego co myślę, a to się rzadko zdarza ;)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<   

    OdpowiedzUsuń
  16. Sowa jest przecudowna! *.* Ogólnie cała praca świetna i w pięknej zimowej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz w życiu rysowałam sowę!:)Również lubię taką chłodną kolorystykę, Dziękuję:)

      Usuń
  17. Ale to piękne, aż nie mogę się napatrzeć :) Ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt fenomenalny. Zazdroszczę i gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję:) Chciałam wejść na twoją stronę, ale mi ją blokuje w pracy, jak tylko będę mieć dostęp w domu do komputera to cię odwiedzę:)

      Usuń
  19. ja uwielbiam Twe prace! przejrzałam namiętnie całość rysunków o Ludziach Lodu bo ową Sagę kocham. Sol jest genialna;D :) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach nawet nie wiesz jak ja się cieszę, że znasz Sagę i w dodatku ją kochasz! Jestem szczęśliwa, że do mnie trafiłaś, dziękuję:*

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...