środa, 19 października 2016

Inspiracja z okładki - Tengel Dobry i Silje z tomu " Polowanie na czarownice", pytania do Q&A

  Witajcie:)

    Tą okładkę chciałam narysować już dawno temu, ale postać Tengela sprawiała mi masę trudności. Kilka razy go szkicowałam i gumowałam wciąż nie zadowolona z efektu. Ostatecznie musiałam dać sobie kilka dni przerwy, aby zacząć to z nową energią i świeżym umysłem i udało mi się ją skończyć:) Obrazek powstał inspirowany okładką drugiego tomu Sagi o Ludziach Lodu pt. "Polowanie na czarownice". Jak widać moje wyobrażenie Tengela jest zupełnie inne niż to na okładce, jednak zachowałam jego pocieszającą minę;) Silje natomiast jest zmartwiona i smutna tym, co się wokół nich dzieje, a działo się na prawdę źle. Mamy tu dym, ogień, zniszczony budynek i czyhających żołnierzy...ciężkie to były dla nich czasy:/



   Z technicznego punktu widzenia rysunek powstał całkiem nowym zestawem kredek Grip od Faber-Castel. Powiem tylko, że rysuje się nimi bardzo przyjemnie, są miękkie, ale nie tak miękkie jak Mondeluzy, i nadają się również do rozmywania wodą. Kolory są jednak mniej wyraziste niż "Koh-i-noorskie wersje", za to lepiej pokonują pory kartki i gładko się je prowadzi. Być może zrobię kiedyś o nich recenzje:) Obecnie są świetnym dopełnieniem do pozostałych moich zestawów, bo niestety nie mam wszystkich potrzebnych kolorów.

     Jako, że jest to już siódma inspiracja okładkami Sagi zrobił się z tego mały cykl. Poniżej zdjęcie okładki i rysunku, do poprzednich rysunków z tej serii  również dodam takie zdjęcia, dam znać kiedy, bo na ten moment brakuje mi odpowiedniego oświetlenia by cykać fotki;)



   Ostatnio kilka osób pytało mnie o Q&A, więc jeżeli ktoś chce mnie o coś zapytać to śmiało, piszcie w komentarzach, a ja zbiorę pytania i w weekend opublikuje odpowiedzi:)

Pozdrawiam was gorąco:)

22 komentarze:

  1. Podoba mi się Twoja wersja tej okładki. :)
    Kredki jak dla mnie bardzo dobrze się sprawiły w tym rysunku.

    OdpowiedzUsuń
  2. O nareszcie sagowy rysunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem...powstał już jakiś czas temu, tylko nie miałam kiedy zrobić zdjęcia w dobrym świetle, ostatnio jest tak pochmurno:/

      Usuń
  3. tak właśnie wyobrażałam sobie Tengela i Silije;D

    OdpowiedzUsuń
  4. To świetnie, że się wpasowałam w twoje wyobrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja okładka lepsza niż oryginalna :D Ciekawa jestem tych kredek, więc jak najbardziej czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny obrazek, nie czytała sagi ale myślę, że robisz się konkurencyjna do oryginalnej szaty graficznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, chociaż moje kredkowe ilustracyjki wg. mnie słabo się mają do tych malowanych okładek;)

      Usuń
  7. Chętnie obejrzę więcej takich okładek, ta jest przepiękna! 2 tom sagi był mega, bo opowiadał o Sol, jednej z mojej ulubionych bohaterek. Chciałabym spotkać takiego Tengela na swojej drodze ha ha uwielbiałam go:) Był taki dobry i opiekuńczy dla Silje:) Wymarzony mąż!
    Pozdrawiam kochana!:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, trzy pierwsze tomy to jest esencja Sagi:) Oj Tengela to chyba większość czytających chciałaby spotkać, szczerze mówiąc to chyba bym zdębiała na jego widok ;D

      Usuń
  8. Wyszło całkiem fajnie! W ogóle to świetny pomysł, aby się tak inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mega :D też lubię rysować :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każda obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd jesteś?
    Jakie oprócz rysowania masz zainteresowania?
    Jakie masz zdanie na temat homo, bi, trans i heteroseksualnych?
    Lubisz spędzać czas na dworze czy w domu?
    Gosia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój mężczyzna jest męski!
    takiemu można bez lęku w
    oczy spojrzeć - z okładki
    niestety - jak kosmita :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...