środa, 5 października 2016

Lubię patrzeć w niebo...czyli trochę moich fotografii:)

   Witajcie kochani, dzisiaj ponownie będzie nietypowo, ale nadal w zakresie sztuki;) Dzięki koleżance z blogosfery, Justynie (pozdrawiam :D), która namówiła mnie do tego, aby czasami kreatywnie się ponudzić, zaczęłam codziennie patrzeć w niebo. w ten sposób odkryłam wspaniałe zachody i wschody słońca, które uwieczniam na fotografiach. Trochę ich nazbierałam i z przyjemnością wam je pokażę. Może w ten sposób kogoś przekonam, aby również czasami się zatrzymał i spojrzał w chmury?:)

   Od razu uprzedzam, że zdjęcia wykonałam zwykłą cyfrówką i żaden ze mnie fotograf, wielu rzeczy nie potrafiłam oddać takimi jak je widziałam, mimo to uważam, że kolory na nich i tak są piękne:) Wszystkie prócz ostatniego zrobiłam z okna lub balkonu.

1. Początek zachodu Słońca. Wierzcie mi, że niebo pod chmurami było idealnie błękitne, czego niestety nie umiałam uchwycić.


2. Piękna pomarańcz na tle komina nieczynnej kopalni.


3. Zachód Słońca ciąg dalszy.


4. Chmury zasnuły już całe niebo, wyglądały jakby płonęły:)



5. Zdjęcie samych chmur, byłam zachwycona przejściem kolorów.


6. Coraz bardziej żółto i pomarańczowo...


7. Tu starałam się uchwycić całą gamę barw


8. Zachód Słońca się kończy, robi się coraz bardziej czerwono...



9. Często widać u mnie tęczę:)


10. Mój ulubiony widok na niebie, różowe chmury na tle błękitnego nieba:)



11. Wchód Słońca. To zdjęcie zrobiłam telefonem, kiedy wyszłam ze szkoły syna. 


W takich momentach żałuję, że nie mam lepszego sprzętu;) Jeżeli Wam się podoba to będę częściej wstawiać posty z fotografiami, dla mnie to przyjemność:) Pozdrawiam:*


20 komentarzy:

  1. Niebo zdecydowanie ma swój urok, dlatego warto czasem je poobserwować o różnych porach dnia :) Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, nie wiem czemu wcześniej tego nie robiłam, ale lepiej późno niż wcale;)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia i kolory na nich <3 Też bardzo lubię różowe chmurki na tle niebieskiego nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooch, niebo to jest coś, co mogłabym fotografować godzinami i mieć ilion takich zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też było ciężko wybrać te najpiękniejsze z tych co zrobiłam, bo mimo, że robiłam jedno za drugim to każde było inne;)

      Usuń
  4. Śliczne! U mnie nigdy nie ma tak pięknego zachodu. A jak jest, przeszkadza smog. Poprostu dym unosi się z ziemii XD Mieszkam w okolicach Krakowa, i dopiero teraz to zauważyłam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że masz takie powietrze:/ Ja jestem z Katowic, więc nie tak daleko od ciebie:)

      Usuń
  5. Uuu... *.* Najładniesze dwa ostatnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam barwy zachodzącego słońca :) Mogą ocieplić nawet wyjątkowo pochmurny dzień. Szczególnie podobają mi się 4, 6 i 8; wyróżniają się intensywnością barw. Bardzo miło zawiesić oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo... też lubię patrzeć na wschody i zachody słońca . Są piękne. I nie przejmuj się, gdyż prawdziwy artysta nie potrzebuje super narzędzi , pottzebne są zdolności. Podobnie jest przeciez z kredkami. Tanszymi też można stworzyć cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, tylko szkoda, kiedy np. aparat zmienia kolory, co innego widzę na własne oczy, a co innego pojawia się na zdjęciu;)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...