sobota, 15 października 2016

Podaj Dalej Challenge od Werczii i Gealach

  Witajcie kochani w kolejnej odsłonie zabawy Podaj Dalej Challenge. Przypomnę zasady: ktoś rysuje wymyśloną przez siebie postać i nominuje 5 osób, które mają tę postać również narysować, a potem wymyślić swoją itd itp. Ostatnio nie udało mi się na czas narysować mojej OC, ale skoro dostałam dwie kolejne nominacje to musiałam się w końcu do tego zabrać;)

   Pierwsza nominacja pochodzi od Werczii z bloga Zwykłe kreski na papierze, a TUTAJ jest jej rysunek. Moją interpretację wykonałam kredkami akwarelowymi i żelopisami.




   Drugą nominację otrzymałam od Gealach z bloga Pseudoartystycznego. OTO jej rysunek. Tym razem użyłam kredek K-I-N Polycolor i częściowo Faber-Castlle Grip.
Śmiesznie wyszedł mi ten "dzióbek";)



   Uważam, że ciekawie się złożyło, gdyż jedna praca pokazuje panią mroku, a druga panią światła, więc całkiem kontrastowo;)

   Czas na moją OC. Tym razem będzie to mężczyzna. Wymyśliłam obciążonego złym dziedzictwem nieznanego potomka Ludzi Lodu. Co to oznacza? Że jest to człowiek, w którym płynie krew czarnoksiężników, charakteryzuje się ogromną siłą mięśni oraz woli, posiada nadnaturalne zdolności, które rozwija wraz z wiekiem. Mój bohater jest wojownikiem, jego powołaniem jest walka i dowodzenie armią.
Jest wysoki i dobrze zbudowany, ma nieproporcjonalnie szerokie ramiona. Jego twarz ma ostre rysy, wystające kości policzkowe, skośne, żółte oczy, szeroki nos i pełne usta. Włosy są ciemne i szczecinowate. Nazywa się Gorg:)
 

Poniżej bez tła, jest trochę przejrzyściej;)



   Od strony technicznej rysunek wykonałam chyba wszystkim co miałam w domu. Bazowe kolory wykonałam Promarkerami, potem cieniowałam kredkami różnego rodzaju, użyłam trochę białego żelopisu, a na końcu namalowałam tło akwarelami.

Nominuję:)
1. Sarawii
2. Moshi
3. Ishtir
4. Ami
5. Justyna

Powodzenia w tworzeniu i pozdrawiam;)

31 komentarzy:

  1. Wow! Ślicznie Ci wyszły rysuneczki ^^ Moją nominację wykonałaś błyskawicznie =D
    A taka mała uwaga - mój blog to Zwykłe kreski na papierze, ale to taki szczególik ;*
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej przepraszam cię bardzo, już poprawiłam;)Dziękuję:D

      Usuń
  2. Wszystkie prace wyszły świetnie :) W pierwszym bardzo podoba mi się poza, w drugim oczka bardzo przyciągają uwagę, a trzeci rysunek jest świetnie pokolorowany <3 Pięknie Ci wyszło to akwarelkowe tło i do tego fajnie pasuje do postaci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bałam się, że spapram wszystko tym tłem;)

      Usuń
  3. wow ten facet wyszedł taki niegrzeczny mężczyzna:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rysunki wyszły ślicznie! Każdy ma zupełnie inny klimat. Dziękuję za nominację, będzie to dla mnie spore wyzwanie :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nominacje! Chętnie podejmę wyzwanie, nie wiem jednak kiedy rysunek się pojawi.
    Fajnie, że wybrałaś mężczyznę :D Do tej pory widziałam w tym wyzwaniu chyba same kobiety. Dlatego z podwójną przyjemnością spróbuję swoich sił :D

    Pięknie wyszły Ci te postacie, bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że ci się podoba moja postać, z niecierpliwością będę czekać ba twoją realizacje:)
      Dziękuję:)

      Usuń
  6. Rysunki są świetne, masz talent :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace super :) najbardziej podoba mi się ta pierwsza ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, trochę się nad nią pomęczyłam przez dużą ilość czerni, która zwykle bardzo mało używam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fenomenalna jest ta druga postać! Chociaż w tej pierwszej blond włosy stanowią świetny kontrast dla otaczającego mroku. No, ale oczy też drugiej... poezja! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Kiedy 1 Q&A? I na dodatek, kiedy nowe drzewko? Tęsknię za nim... Były naprawdę śliczne! :)
    Będziesz je rysować od Tengela Złego po dzieci Gabriela? ;)
    Mam taką nadzieję! ;). Naprawdę lubię Twojego bloga. Miło mi się tu "siedzi" :).. To ostatnio moja jedyna forma wypoczynku ��
    Dawno temu czytałam SoLL.. Fajna nawet była. Ojj... To się rozpisałam
    Pozdrawiam Gosia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gosiu:) Nie planuje robić Q&A, chociaż już druga osoba mi o tym pisze... pomyśle nad tym:)
      Co do drzewka to faktycznie muszę się za nie zabrać;)
      Rysuję od Tengela Dobrego po dzieci Gabriela, być może potem narysuje drzewo od Tengela Złego do Tengela Dobrego.
      Cieszę się, że napisałaś mi komentarz, smutno mi że tak mało fanów sagi się do mnie odzywa:/
      Bardzo ci dziękuję:)

      Usuń
    2. Naprawdę mało osób?! To nie jest fair! Masz naprawdę fajnego bloga, prace! Może kiedyś jednak zrobisz Q&A. Wydaje mi się, że dowiedzieli byśmy się o Tobie wielu ciekawych rzeczy! :)
      Wydaje mi się, że coś poszło nie tak.. Kiedyś pisali tu (w komentarzach) w sporej większości fani Ludzi Lodu.. Hmm.. Może po prostu ostatnio jakoś mało jest o nich?
      Pozdrawiam Gosia ;)

      Usuń
    3. Bardzo ci dziękuje, a o Q&A pomyślę, obiecuję:)
      Jeżeli chodzi o wpisy, faktycznie ostatnio mało jest o Ludziach Lodu, ale w zeszłym roku, kiedy były tylko wpisy dotyczące Sagi dostawałam średnio trzy komentarze od fanów, obecnie ta ilość się zwiększyła min. czterokrotnie, bo rozszerzyłam tematykę. Nie dlatego by zwiększyć statystyki, tylko dlatego, że się artystycznie rozwijam:) Pod koniec roku 2015 na blogu był bardzo mały ruch, teraz jest bez porównania lepiej:)
      Staram się w postach zawsze nawiązywać do Sagi, ale nie wie tego ten, kto widząc tytuł "Challenge..." w ogóle na posta nie wejdzie, a przecież narysowałam tutaj obciążonego Złym dziedzictwem...
      Osoby, które nigdy nie czytały sagi chętnie komentują i oglądają moje sagowe "dzieła", ale fani sagi rzadko komentują prace z nią nie związane. Dlatego bardzo ci dziękuję za tak miły gest i że jesteś tu ze mną:*

      Usuń
  11. Super wyszedł Ci ten facio, heh. ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super prace :) Pierwsza Pani to jakaś wampirzyca ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tą postać wymyśliła Werczii, więc to jej trzeba by się zapytać;)Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...