wtorek, 24 stycznia 2017

Dwa koty się spotkały... rysunki białym na czarnym i czarnym na białym:)

 Cześć wszystkim. Na dzisiaj przygotowałam dwa rysunki przedstawiające koty, jednak każdy wykonałam inną, kontrastową techniką.

  Pierwszego kiciusia narysowałam na czarnej kartce, a użyłam do tego białej kredki Derwent Drawing, oraz białego żelopisa Hybrid Gel Pen. Troszkę się męczyłam z otrzymaniem takiej bieli jak chciałam, ale więcej z tej kredki nie umiałam wycisnąć. Myślałam nawet, aby wspomóc się białą farbą akrylową, ale ostatecznie zostałam przy kredce;)


  Drugi kotek powstał przy użyciu ołówków HB (szkic), B4 i B6, oraz tego samego co wcześniej białego żelopisu. Rysuje ołówkiem średnio trzy razy do roku, mimo to, zawsze jestem zdziwiona jak przyjemnie się operuje tym przyborem i żałuję, że częściej nie sięgam po ołówki. Przy tym rysunku mogłam przetestować jak się sprawuje moja nowa automatyczna gumka Derwent i powiem Wam, że zdaje egzamin:)


Co łączy oba rysunki, poza tym, że przedstawiają koty? Wydawały się łatwiejsze do narysowania, niż się potem okazało:P Wzorowałam się na tych zdjęciach: KLIK i KLIK


Który Wam się bardziej podoba? Lubicie koty? Bo ja bardzo:D Pozdrawiam:)

34 komentarze:

  1. Kochana, powiem Ci, że wycisnęłaś z tych przyborów dwa realistyczne cudeńka! Szalenie mi się podobają oba rysunki i myślę, że pięknie by wyglądały w ramkach, powieszone obok siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie słowa, dziękuję:)
      Co do ramki to właśnie się nad tym zastanawiałam;)

      Usuń
  2. Są cudowne! ❤ Nie jestem w stanie wybrać jednego, oba są prześliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite! Jak z fotografii! Tylko coś mi nie gra w pierwszym kotku... Taki trochę jest nieproporcjonalny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też tam coś niegrało, ale nie umiałam tego poprawić. Bardzo dziękuję:)

      Usuń
  4. Oba koty piękne :D Uwielbiam koty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne oby dwa! Chociaż ten na białym tle bym sobie nawet powiesiła na ścianie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba kociaczki śliczniutkie - i mówi to prawdziwa kociara. szkoda, że tak rzadko rysujesz ołówkami. Praca z nimi idzie ci naprawdę fantastycznie! A biała kredka Derwent w twoich rękach tworzy cuda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace :) Są bardzo realistyczne. Lubię koty,ale jestem uczulona, więc nie mam z nimi niestety za dużo styczności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To wielka szkoda, że jesteś uczulona:(

      Usuń
  8. Te koty są mega *_* Bardzo podobają mi się rysunki. Najbardziej ten na białym tle, chociaż ten na czarnym też niczego sobie ;) Ja za ,,żywymi'' kotami nie przepadam, ale na rysunkach czy gdzieś indziej to mi się nawet podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty są wyjątkowo wdzięczne dobrysowania, to fakt. Dziękuję:*

      Usuń
  9. Białe tło moim zdaniem wygrywa w tym pojedynku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam koty, chociaż rzadko zdarza mi się je rysować. Uważam, że rysunek na białym tle jest najlepszy :3
    nietoperzowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak rzadko rysujesz realistycznie, że nie miałam pojęcia, że tak rewelacyjnie Ci to wychodzi! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, robię to rzadko, bo nie lubię się rozczarowywać brakiem podobieństwa;)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz:) Jeżeli jesteś anonimowy to proszę podpisz się imieniem lub nickiem, będzie nam łatwiej konwersować:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...